گریتینگ در دیزین ( مشاوره و اجرا )

Grating-1
Grating-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



قیمت منوی رستوران لوتوس دیزین نسبت به کیفیت بالای غذا مناسب است.. و بخش‌های مختلف این رستوران نیز به لحاظ دکوراسیون متفاوتند اما شاید یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های رستوران لوتوس که در کیلومتری پیست دیزین تهران قرار دارد، نزدیکی و دسترسی آن به هتل گاجره  است. این هتل یکی از معروف‌ترین هتل های دیزین به حساب می‌آید.

برای بازگشایی پیست اسکی دیزین در فصل زمستان نیاز است. مقدار مشخصی برف در منطقه وجود داشته باشد؛ پس لازم است. مسافران پیش از مراجعه، از شرایط بازگشایی پیست اطلاع پیدا کنند. با توجه به اینکه امسال (سال ) در ماه آذر شاهد برف در ارتفاعات بودیم، ممکن است. بلیط فروشی از ابتدای دی ماه آغاز شود. در زمان بازگشایی مجموعه می توانید جهت

در سال یک گروه اکتشاف معدن خارجی که به‌دنبال معدن در رشته کوه البرز بودند؛ به سرپرستی آقای «کاظم گیلان پور» محل پیست اسکی دیزین را شناسایی کردند. این فرد خود قهرمان و مربی اسکی بود. به‌دنبال این کشف در سال ، یک تله اسکی سیار در پیست اسکی دیزین نصب شد؛ تا تیم ملی اسکی آن زمان، برای تمرینات خارج فصل خود از آن است.فاده کند. این مجموعه از سال با نصب چند تله‌سیژ، به‌عنوان مجموعه اسکی معرفی شد و پس از آن برای دسترسی آسان به منطقه، جاده‌ای از سمت معدن زغال‌سنگ «آسین» تا پیست اسکی دیزین ساخته شد.


گریتینگها در ابعاد واندازه های مختلف به صورت فلزی با پوشش گالوانیزه گرم ویا به صورت فایبرگلاس (به صورت پنلی) ساخته می شوند. گریتینگهای فلزی رو در اشکال مختلف مربع،مستطیل،دایره ای و&#; می توان ساخت. اما به این شکل نیست که مثلا هر ابعادی را بتوان ساخت. طول وعرض گریتینگها می بایست مطابق است.اندارد و ابعاد شاپ شده توسط مشتری ساخت.

گریتینگهای کامپوزیتی یا فایبرگلاس مناسب جهت است.فاده در پوشش سطوح ،ودرصنایع مختلف مانندصنایع غذایی،صنایع شیمیایی،صنایع برق،آب وفاضلاب و&#;و درمحیط های که مقاومت در برابر خوردگی و تحمل باراز اهمیت ویژه ای برخوردار است. مورد است.فاده قرار میگیرد.

ساختار گریتینگ (صفحات مشبک فلزی) قابلیت تحمل بار و نیروی بالا و در عین حال وزن کمتر نسبت به سازه های هم رده خود را دارا است.. همچنین با داشتن خواصی همچون عبور نور و هوا، عدم تجمع زباله های صنعتی، زیبایی ظاهری و قیمت کمتر نسبت به گزینه‌های مشابه به عنوان یکی از پرکاربردترین انتخاب ها جهت پوشش کانال‌های آب و فاضلاب، کف پوش سازه های صنعتی و پلت‌فرم، واک وی، پاگرد و کف پله‌، پوشش سازه دور مخازن پتروشیمی (دایره ای)، پالایشگاه ها و کلیه کاربردهای مرتبط در صنایع نفت و گاز شناخته شده است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در دیزین