برشکاری و خمکاری در دیزین ( مشاوره و اجرا )

Cutting and bending-1
Cutting and bending-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پدر این روستا، خانه‌های نوساز و زیبا را می‌بینید که با خانه‌های شهری تفاوتی ندارند. در اطراف این روستا نیز، رودخانه وارنگه رود جریان دارد. این روستا، در واقع دره‌ای است. که در میان‌کوه‌ها و قله‌های اطراف خود، محاصره شده است.. همین موضوع باعث می‌شود که طبیعت آن، اسرارآمیز و در عین حال شگفت‌آور باشد.

در سال یک گروه اکتشاف معدن خارجی که به‌دنبال معدن در رشته کوه البرز بودند؛ به سرپرستی آقای «کاظم گیلان پور» محل پیست اسکی دیزین را شناسایی کردند. این فرد خود قهرمان و مربی اسکی بود. به‌دنبال این کشف در سال ، یک تله اسکی سیار در پیست اسکی دیزین نصب شد؛ تا تیم ملی اسکی آن زمان، برای تمرینات خارج فصل خود از آن است.فاده کند. این مجموعه از سال با نصب چند تله‌سیژ، به‌عنوان مجموعه اسکی معرفی شد و پس از آن برای دسترسی آسان به منطقه، جاده‌ای از سمت معدن زغال‌سنگ «آسین» تا پیست اسکی دیزین ساخته شد.

تله‌سیژ به‌دلیل نداشتن کابین از نظر ظاهری با تله کابین متفاوت است.. تله سیز صندلی‌های ایمنی دارد و نفرات کمتری می‌توانند از هر صندلی آن است.فاده کنند. دهکده دیزین دو تله‌سیژ دارد که سبب تسهیل رفت و آمد گردشگران در مسیر می‌شوند. تله‌سیژ «قله» با طول ,۸ متر و ارتفاع ۸ متر از میانه پیست تا قله را می‌پیماید و تله‌سیژ «چمن» با متر طول و ۵ متر ارتفاع از دفتر مدیریت تا رستوران چمن کشیده شده است..


شکل نهایی ورق خم شده نیز بستگی به شکل سنبه و پانچ دارد. سمبه و پانچ در یک دستگاه پرس برک طبق شکل قطعه مورد نیاز تغییر می کنند. ممکن است. ورق فلزی پس از خمکاری نیاز به پرداخت داشته باشد که توسط دستگاه های مخصوص انجام خواهد شد یا ممکن است. لبه های کار به وسیله پرس برک پانچ شوند تا نیاز کمتری به پرداخت داشته باشیم.

از جمله روش‌های خمکاری ورق‌های فلزی، می‌توان از خمکاری v، فلنج، برشی، دورانی، منحنی، هوایی و  u (کانالی) نام برد. باتوجه به نوع و شکل مورد نیاز نهایی قطعه، یکی از این روش‌ها برای خمکاری ورق‌های فلزی است.فاده می‌شود. همچنین شکل سمبه و پانچ نیز تغییر می کند. شرکت آهن تاپ با در اختیار داشتن ماشین آلات به روز و مجهز، عملیات خمکاری انواع ورق های فلزی را مطابق نیاز شما و در اسرع وقت انجام می دهد.

گروه صنعتی آهن پارس با دارا بودن کادری مجرب از مهندسین و متخصصان آمادگی ارائه انواع خدمات مشاوره، طراحی و بازرگانی در زمینه های صنعتی و ساختمانی را دارد. گروه صنعتی آهن پارس با دارا بودن کادری مجرب از مهندسین و متخصصان آمادگی ارائه انواع خدمات مشاوره، طراحی و بازرگانی در زمینه های صنعتی و ساختمانی را دارد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در دیزین