برشکاری و خمکاری در چهاردانگه ( مشاوره و اجرا )

Cutting and bending-1
Cutting and bending-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



قدرت چانه زنی در ایران بسیار حیاتی است.. ممکن است. شما کمترین سود را روی محصول خود بگذارید اما ایرانی ها دوست دارند باز هم قیمت کمتری پرداخت کرده و در نهایت سرافراز از فروشگاه شما خارج شوند. به قول معروف «پوزه فروشنده را به خاک بمالند.»

هنگامی که یک صنعت خاص به یک محدوده کوچک منعطف می شود، پیش نیازهای آن نیز کم کم گرد آن جمع می شوند. مبل و کابیت یکی از پرشمارترین محصولات چهاردانگه تهران هستند. چوب نیز جزو اصلی ترین مصالح در تولید این دو محصول است.. به همین دلیل صنعت چوب در این شهر بسیار پر رونق است..

شرکت‌ها و صنایع منطقه چهار دانگه عبارت‌اند از: خودروسازی (ایران‌خودرو دیزل)، شرکت لوله و پروفیل (سدید)، شرکت کیان‌تایر، شرکت لوله و ماشین‌سازی، شرکت بوتان، ماشین آلات، ابزار و محصولات فلزی نساجی و پوشاک، ترابری، انبارداری، تعمیر وسایل نقلیه و عمده‌فروشی، سینجر گاز، رب ستایش، شهرک صنعتی شهر چهاردانگه.


خمکاری ورق های فلزی یکی از عملیات بسیار پرکاربرد در صنعت است.. برای مقاصد گوناگونی چون ساخت باکس فلزی در صنعت الکترونیک، ساختمان سازی، دامداری و کشاورزی، کشتی سازی، کارخانجات و … است.فاده می‌شود. خمکاری ورق‌های فلزی عملی مکانیکی است. که در آن به ورق فشار وارد شده و باعث خم و زاویه‌دار شدن آن می‌شود. خمکاری ورق‌های فلزی روش‌های گوناگونی دارد.با توجه به مواردی چون جنس ورق، ضخامت آن، طرح مورد نظر برای خم کردن و میزان خمش، باید روش مناسب را انتخاب کرد. همچنین با توجه به جنس ورق فلزی باید مشخص کرد که خمکاری ورق‌های فلزی به صورت گرم اجرا شود یا به صورت سرد و در دمای پایین انجام شود. اگر کربن موجود در ورق فلزی مقداری بیش از . درصد باشد، قابلیت خمکاری این ورق ها کاهش می یابد و برای خم کردن، باید ابتدا آن‌ها را گرم کرد.

گروه صنعتی آهن پارس با دارا بودن کادری مجرب از مهندسین و متخصصان آمادگی ارائه انواع خدمات مشاوره، طراحی و بازرگانی در زمینه های صنعتی و ساختمانی را دارد. گروه صنعتی آهن پارس با دارا بودن کادری مجرب از مهندسین و متخصصان آمادگی ارائه انواع خدمات مشاوره، طراحی و بازرگانی در زمینه های صنعتی و ساختمانی را دارد.

دستگاه های پرس برک علاوه بر خمکاری ورق های فلزی قادر به عملیات دیگری نیز می باشند، مثلا می توانند در ورقه سوراخ ایجاد کنند. می توانند با تعویض پانچ طرح های مشبک به اشکال مختلف روی ورق ایجاد کنند. دستگاه پرس برک می تواند میان ورق فلزی شکاف ایجاد کند. همچنین بعضی از دستگاه های خم کاری ورق فلزی، قادر به برش ورق ها نیز هستند و می توانند به صورت خطوط صاف و نواری برش بزنند. می توان شکافی با شکل دلخواه هم به وسیله چندبار پانچ کردن روی ورق ایجاد کرد. برای خمکاری ورق‌های فلزی با زاویه بیش از درجه، نیاز به ابزارهای خاصیست که قادر به تولید نیروی فشاری افقی نیز باشند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در چهاردانگه