تراشکاری در فیروزکوه ( مشاوره و اجرا )

turning-1
turning-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



آب و هوای آن در زمستان، بسیار سرد و یخبندان می‌شود؛ بنابراین اگر تجربه جدی در زمینه طبیعت‌گردی در زمستان ندارید، بهتر است. فصل‌های تابستان و بهار به این روستا بروید. در این روستا می‌توانید در دشت‌های وسیع آن کمپ بزنید و یا به یکی از اتاق‌های اقامتی در یکی از باغ‌های مردم محلی بروید.

هنگام سر زدن به تمام روستاها و جاذبه‌های طبیعی فیروزکوه و اطراف آن، دیدیم که همواره ردپایی از دیدنی‌های تاریخی در آن‌ها وجود دارند. خوب است. در سفر خود به فیروزکوه، ‌در کنار لذت بردن از طبیعت، چندتا از جاذبه‌های تاریخی را نیز ببینید و بشناسید.

در این شهرستان اولین کارخانه صنعتی توسط شرکت تأمین ماسه ریخته‌گری (سهامی عام) درسال۵هجری شمسی باهدف تأمین نیاز صنعت ریخته‌گری کشور تأسیس شد وتا کنون به کار خود ادامه می‌دهد. این کارخانه داراینفر نیروی مشغول به کاراست که بیش ازنفر آنها بومی هستند. درراستای ایجاد اشتغال بیش ازپیش این شرکت اقدام به فراهم نمودن زیرساختهای ایجاد دو کارخانه دیگر نموده که رشد صنعت شهرستان را نیز در پی خواهد شد. درسالهای گذشته توسعه غیراصولی و خلاف مقررات مهندسی شهرسازی باعث توسعه شهر و درنتیجه همجواری آن با کارخانه ماسه گردیده که جابجایی کارخانه رابرای آسایش شهروندان فیروز کوهی می‌طلبد. صنعت شیشه‌سازی رواج دارد و کارخانه‌های شیشه‌سازی زیادی در آن مشغول به کارند. همچنین به تازگی کارخانهٔ سیمان فیروزکوه با ظرفیت تولید بالا در این شهرستان راه اندازی شده‌است


فرایند های تراشکاری عموما با دستگاه تراش انجام می شوند.کیکی از پرکاربرد ترین و قدیمی ترین ابزار ها است..تراشکاری به چهار صورت انجام می شود.این چهار روش عبارتند از: تراشکاری مخروطی،تراشکاری است.وانه ای،شیار خارجی و بازرسی جوش.

آسیب های چشمی به دلیل برخورد ریز تراشه های فلز به داخل چشم آمار بسیار بالایی دارد. و شما برای پیشگیری از ان میتوانید از عینک های مخصوص است.فاده کنید. همچنین در زمانی که تراشکاری می کنید ریز فلزات در محیط پراکنده می شوند و برای مدتی معلق در هوا میمانند و همین امر باعث میشود که شما دچار مشکلات ریوی شوید.برای جلوگیری از این مشکل میتوانید در هنگام کار از ماسک است.فاده کنید.

ابزارهایی را که برای تراشکاری است.فاده می کنید باید دارای یکسری خواص باشند ازجمله اینکه باید در برابر حرارت مقاومت بالایی داشته باشند وهمچنین باید در برابر سائیدگی هم مقاومت بالایی داشته باشند و جنس ابزار باید مقاوم و سخت باشد تا توانایی نفوذ داشته باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در فیروزکوه