ظروف فلزی در دیزین ( مشاوره و اجرا )

metal dishes-1
metal dishes-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پیست اسنو پارک از بخش‌های حرفه‌ای مجموعه دیزین است. که در بخش شمالی آن و بالای رستوران چمن قرار دارد. برای رسیدن به این پیست باید از تله‌سیژ دره است.فاده کرد. امکان انجام حرکات نمایشی و مسابقات جذاب برای اسکی‌بازان حرفه‌ای در این بخش فراهم است.. حتی اگر اسکی‌باز حرفه‌ای نباشید؛ تماشای این حرکات نمایشی لذت‌بخش خواهد بود.

در یک روز طولانی گردش و تفریح در دهکده دیزین، حتماً در میانه روز گرسنه خواهید شد. یکی از مهم‌ترین امکانات دیزین، رستوران‌های خوب و باکیفیت آن است.. خوردن یک پرس چلوکباب سنتی و باکیفیت، آن هم درحالی‌که منظره کوه‌های سفیدپوش روبه‌رویتان قرار دارد، لذتی متفاوت دارد.

دیزین در موقعیتی قرار گرفته است. که به بسیاری از جاذبه‌های طبیعی دیگر اطراف تهران نیز نزدیک است.. شهرستان شمشک و شمیرانات و دیدنی‌های فوق‌العاده آن فاصله کمی با دیزین دارند. هنگام رفتن به دیزین، تماشا کردن این جاذبه‌ها را از دست ندهید.


بر اساس آمارهای منتشرشده وزارت صمت  تا سال  تعداد      واحد صنعتي با ظرفیت تولید اسمی سالیانه   تن و  اشتغالی  در سطح کشور  برای تولید انواع ظروف فلزی به ثبت رسیده است. بیشترین ظرفیت تولید متعلق به است.ان‌های  تهران ،اصفهان  و  آذربایجان شرقی است.  که دلیل آن  ناشی از وجود از زیرساخت‌های مناسب صنعتی در این است.ان‌ها  بوده است. .

و پس از شتشو و آماده سازی برای بدست  آوردن شکل مناسب  تحت عملیات کشش توسط پرس کشش و فورج  پرسی قرار می گیرد  پس از بازرسي و كنترل از لحاظ شکل  ظاهري و  ابعاد بر روي  قطعه  تولید شده  درب و بدنه آماده ورود به مرحله عملیات  پاشش تفلون (پلي تترا فلوئور اتیلن)  پخت ، عملیات رنگ کاري کوره ای  قسمت بيروني بدنه شود  و در ادامه  عملیات پخت رنگ در درجه حرارت درجه سانتي انجام مي شود و بدنه ،دسته و درب  ظرف پس از کنترل کیفیت و مونتاز نهایی  آماده بسته بندی و نصب لوگوهای شرکت می شود.

در دیگ های زود پز بر اثر حرارت، بخار آب داخل دیگ جمع شده و مواد غذایی تحت ‌فشار این بخار شروع به پختن می‌نماید و پس از جمع و فشرده شدن بخارآب  به میزان کافی داخل دیگ، دیگر نیازی به  حرارت زیاد شعله گاز برای ادامه پخت غذا نیست و حرارت دیگ  را کی توان کمتر کرد و پس از زمان پخت  سریع‌ترین راه خنک کردن ،گذاشتن آن زیر شیر آب ولرم و سپس آب سرد می باشد که باعث کاهش فشار داخلی  دیگ‌ زودپز شده و سوپاپ اطمینان به حالت اولیه  خود برمی‌گردد و می توان با رعایت احتیاط درب  دیگ را باز نمود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در دیزین