ظروف فلزی در لواسان ( مشاوره و اجرا )

metal dishes-1
metal dishes-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله لواسان تهران دارای دو بخش لو و آسان است.. لو به معنای لبه و تیغه کوه و آسان به معنای بالا آمدن و بلند شدن است.. به طور کلی چنین می‌توان گفت که کلمه لواسان به معنای محل برآمدن خورشید است.. لواسان در گذشته نام کوه دماوند بوده است. و سپس لواسانات به غرب و جنوب غرب دماوند اطلاق شده است..

یکی از تماشایی‌ترین جاهای دیدنی سفر لواسان روستایی به نام افجه است.. البته در اطراف لواسان روستاها و ییلاق‌های دیدنی کم نیست اما افجه دو ویژگی خاص دارد که همین دو ویژگی آن باعث شده گردشگران در سفر به لواسان تمایل زیادی برای بازدید از این روستا داشته باشند.

اگر بخواهیم واژه لواسان را دقیق‌تر بررسی کنیم، باید گفت لواسان از دو بخش لو و آسان تشکیل شده است.. «لو» به معنای لبه و تیغه کوه و «آسان» به معنای بالا آمدن و بلند شدن است.. جالب است. بدانید در بعضی از کتاب‌های تاریخی، لواسان را با نام کوشک‌دشت یعنی دشتی با کاخی در میانه آن نامیده‌اند.


بر اساس سيستم طبقه‌بندی آيسيك، کد آیسیک مربوط به محصولات سلولزی سته بندی  و کد مرتبط با صنایع فلزی است. مطابق طبقه بندی وزارت صمت ، قطعات صنعتی تولید شده از طريق فرمینگ و ریخته‌گری تحت فشار آلومینیوم دارای کد آیسیک بشرح جدول زیر  می باشد.

ﻇﺮوف فلزی (حلبی) ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﺪ در ﺻﻨﺎﯾﻊ ﻣﺨﺘﻠﻒ از ﺟﻤﻠﻪ روﻏﻦ ﻧﺒﺎﺗﯽ، رﻧﮓ، ﺧﯿﺎر ﺷﻮر، ﭘﻨﯿﺮ و ﻫﺮﮔﻮﻧﻪ ﻣﺤﺼﻮﻟﯽ ﮐﻪ ﻋﺮﺿﻪ آن در درون ظرف فلزی ﮐﻪ از ﻧﻈﺮ اداره اﺳﺘﺎﻧﺪارد ﻣﺠﺎز ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ، اﺳﺘﻔﺎده ﺷﻮد. اﻟﺒﺘﻪ ﻻزم ﺑﻪ ذﮐﺮ اﺳﺖ ﻫﺮ ﮐﺪام از اﯾﻦ ظروف ﺑﺎ ورق ﻫﺎی ﺑﺎ ﺿﺨﺎﻣﺖ و آﻟﯿﺎژ ﻣﺨﺼﻮص ﻣﻮاد ﻏﺬاﯾﯽ ﻣﻮرد ﻧﻈﺮ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻣﯽ ﮔﺮدد.

در دیگ های زود پز بر اثر حرارت، بخار آب داخل دیگ جمع شده و مواد غذایی تحت ‌فشار این بخار شروع به پختن می‌نماید و پس از جمع و فشرده شدن بخارآب  به میزان کافی داخل دیگ، دیگر نیازی به  حرارت زیاد شعله گاز برای ادامه پخت غذا نیست و حرارت دیگ  را کی توان کمتر کرد و پس از زمان پخت  سریع‌ترین راه خنک کردن ،گذاشتن آن زیر شیر آب ولرم و سپس آب سرد می باشد که باعث کاهش فشار داخلی  دیگ‌ زودپز شده و سوپاپ اطمینان به حالت اولیه  خود برمی‌گردد و می توان با رعایت احتیاط درب  دیگ را باز نمود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در لواسان