قطعه سازی در رودهن ( مشاوره و اجرا )

piece making-1
piece making-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



رودهن دارای لهجه و گویش‌های مختلفی است.، گویش مردم در شهر رودهن آذری و در شهر آبعلی مازندرانی است.. روستاهای مهرآباد و گلاهک نیز به گویش ترکی یا همان آذری، روستاهای وسکاره، جورد و آردینه هم به گویش مازندرانی و روستای چناران (چنار غرب سابق) به گویش لری صحبت می‌کنند.

علاوه بر این وجود دانشگاه آزاد اسلامی، رودهن را به قطب تحصیلات تکمیلی در شرق است.ان تهران، تبدیل کرده است. و از سال    تا کنون نقش مهم و اساسی در عمران و آبادانی این بخش داشته و به رونق صنعتی و اقتصادی منطقه پیرامون خود کمک کرده است..

رودهن، شهری با آب‌و‌هوایی پاک در شمال شرق است.ان تهران است. و با است.ان سرسبز مازندران مرز مشترک دارد. مناطق ییلاقی رودهن در فصل تابستان به واسطه نزدیکی به کوه و رودخانه هوای خنک و مطبوعی دارند و گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کنند. این منطقه به دلیل نزدیکی به شهر تهران از روزگاران قدیم محلی برای تفریح و طبیعت‌گردی شهرنشینان پایتخت بوده است.. علاوه بر تفریح و گردش در این مناطق، بسیاری از پایتخت‌نشینان در سال‌های اخیر برای فرار از آلودگی شهر تهران به رودهن مهاجرت کرده‌اند و در آن جا زندگی می‌کنند.


تزریق پلاستیک یکی از پرکاربردترین روش های تولید قطعات می باشد که در حال حاضر محبوبیت زیادی دارد در این روش با انتخاب ماده اولیه مرغوب قالب ساز قالب ساخته شده را در دستگاه تزریق پلاستیک قرار داده وشروع به تولید انبوه از روش پاشش ماده مذاب به اصطلاح پلاستیکی می نماید.

هر دستگاه از اجزای مختلفی تشکیل شده است. و برای اینکه بتواند به خوبی کار کند، باید اجزا و قطعات به خوبی و به درستی در کنار هم قرار بگیرند. وجود یک قطعه معیوب روند کار دستگاه را مختل می کند و در صورتی که به آن رسیدگی و اشکال رفع نشود ممکن است. کل دستگاه با خطر خرابی و از کار افتادگی روبرو شود.

با توجه به موارد ذکر شده، سنجه هایی مانند «قرار داشتن پروژه در گلوگاه کاری»، «وجود عزم انجام کار و مستندات تصویب پروژه در هیئت مدیره شرکت خودروساز»، «حجم کار انجام شده و پیشرفت کار تاکنون» «وجود تعریف مشخص و پرهیز از کلی‎گویی»، «وجود راه‎ حل های جایگزین و بحث تحریم‎ ها» و «نیازمندی پروژه به همکاری ‎های بالادستی» برای ورود به حوزه خودروسازی نیز پیشنهاد می‎شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در رودهن