قطعه سازی در لواسان ( مشاوره و اجرا )

piece making-1
piece making-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر خودرو شخصی دارید برای رسیدن سفر به لواسان تهران وارد بزرگراه شهید بابایی شوید. در این مسیر به سمت شرق برانید و بعد از رسیدن به پل خیابان است.خر به سمت شمال بروید. بلوار پیش رو را که تا بالا ادامه دهید به سه راه گردنه قوچک می‌رسید. سه راه را به سمت پایین بروید و مسیر را تا رسیدن به میدان لشگرک ادامه دهید. بعد از میدان مسیر سمت چپ شما را به طرف اوشان فشم می‌برد. و مسیر سمت راست در بلوار امام خمینی شما را به سمت لواسان هدایت می‌کند.

یکی از اولین جاهای دیدنی در سفر به لواسان گردنه قوچک است.؛ اما چرا باید از این گردنه دیدن کنیم؟ گردنه قوچک گردنه‌ای است. که تهران را به منطقه شمیرانات و جاهای دیدنی لواسان متصل می‌سازد. علاوه بر این در اینجا شاهد پارک جنگلی لواسان هم هستید. البته لواسان چند پارک جنگلی دارد و این پارک را با نام پارک جنگلی قوچک هم می‌شناسند.

لواسان به واسطه موقعیت جغرافیایی و آب‌وهوای مطبوعش در زمینه کشاورزی و دامپروری سرآمد است. و شمار زیادی از مردم این خطه برای گذراندن زندگی خود به شغل کشاورزی و دامپروری روی آورده‌اند؛ بنابراین بخشی از اقتصاد این منطقه با عرضه محصولاتی چون، به، گیلاس‌های مشهور، سیب‌های خوش عطر، گردو و عسل طبیعی رونق پیدا کرده است.. هم‌چنین لواسان به دلیل نزدیک بودن به پایتخت، طبیعت بکر و آثار تاریخی زیبایش همواره مورد توجه مسافران زیادی قرار گرفته و همین امر باعث می‌شود تا بخشی از اقتصاد شهر بر پایه صنعت گردشگری بچرخد. در سال‌های اخیر هم شاهد روند رو‌به‌رشد زمین و ساخت و سازهای متعدد در این شهر بوده‌ایم و در واقع این امر نشان از موقعیت مطلوب لواسان از جهات مختلف است..


*** در زمینه صنعت به دلیل اهمیت بالای دستگاه ها، چه از نظر کاری و چه قیمتی، بسیار مهم است. که قطعات روان و هماهنگ کار کنند. شاید تصور شود که منظور از قطعات صنعتی، صرفا قطعه های بزرگ و فلزی است. که در دستگاه های غول پیکر است.فاده می شود.  باید گفت قطعات بسیار کوچکی هم وجود دارند که برای مثال برای دستگاه های برش مورد است.فاده قرار می گیرند و ظریف هستند. گذشته از جنس فلزی و فولادی برخی از قطعات، از جنس پلاستیک هم می باشند که کاربرد های خاصی در برخی دستگاه ها دارند.

داشتن پلتفرم مزایای زیادی دارد. در صورت حاکم‎ شدن نگاه پلتفرمی، دستیابی به نتایج فوق‎ الذکر برای ایران به درجات بیشتری ممکن خواهد بود. به عنوان مثال، با پلتفرم فولکس واگن  MQB، زمان توسعه محصول درصدکاهش داشته است.. در تفکر پلتفرمی، شرکت فورد به افزایش کیفیت محصولات دست یافته ‎است. در نتیجه آن به کاهش ۵ درصدی تعمیرات طی ۵ سال رسیده‎ اند. فقدان دانش پلتفرم و نبود پلتفرم واحد باعث بروز مشکلات جدی از جمله «ایمنی نامطلوب خودروها»، «متمایل‎ شدن صنعت خودرو به مونتاژ کاری»، «از دست ‎رفتن بازارهای صادراتی»، «بهره وری پایین صنعت خودرو»، برای بخش خودروسازی کشور شده است..

یک قطعه ساز متخصص با دانشی که در زمینه شناخت متریال یا مواد موردنیاز هر صنعت دارد ضمن هماهنگی با بخش قالب سازی سریع ترین ومقرون به صرفه ترین راه تولید یک محصول را در اختیار سفارش دهنده قرار می دهد در این واحدها اصولا مهندس قطعه ساز از چندین روش قالب ریزی محصول مورد نظر را نمونه سازی و به تولید انبوه می رساند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در لواسان