قطعه سازی در پردیس ( مشاوره و اجرا )

piece making-1
piece making-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



«محسن منصوری» است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در خصوص مترو پردیس می‌گوید: پروژه مترو سنگین نزدیک به هزار میلیارد تومان اعتبار لازم دارد، هنوز این پروژه را آغاز نکرده ایم و تاکید داریم، که ابتدا پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کنیم، اگر برای پردیس سرمایه گذار بیاید، کار شروع می‌شود، اما با اعتبارات دولتی فعلاً توان آغاز مترو پردیس را نداریم.

در سرشماری سال ، شهر پردیس تنها نفر جمعیت‌ رو در خودش جای داده بود. بعد از گذشت سال و در سال ، جمعیت این شهر به نفر رسید که رشد فوق العاده‌ای محسوب میشه. اما رشد جمعیت شهر پردیس همین جا متوقف نشد. سال جمعیتش به نفر رسید تا باعث بشه، مسئولین نگاه ویژه‌ای به شهر جدید پردیس تهران داشته باشن و این شهر، بیشترین رشد خودش‌ رو تجربه کنه.

مراکز تجاری، فروشگاه‌های مختلف و امکانات زیادی در شهر پردیس جای گرفته که شما در هر نقطه از اون میتونین بهش دسترسی داشته باشین. به عنوان نمونه؛ پاساژ الماس، پاساژ نیما، مجتمع تجاری ایران زمین، مجتمع تجاری گلستان، مجتمع تجاری بهارستان، پاساژ گلها، مجتمع ولیعصر، مرکز خرید پردیس، مرکز خرید یاقوت، پاساژ امید. 


مطابق نظر فعالان صنعتی کشور، عرضه ارز به نرخ رسمی به واحد های تولید قطعات و پرداخت تسهیلات مناسب نوسازی خطوط تولید از جمله حمایت های دولتی است. كه باید در جهت توسعه صادرات قطعات انجام گیرد و از طرفی برای موفقیت در مسیر توسعه صادرات تولیدكنندگان نیز باید تلاش كنند تا از نظر كیفیت در سطح است.اندارد های بین المللی باشند.

ساخت مواد صنعتی با است.فاده از پرینتر سه بعدی در انواع مهندسی از جمله مهندسی مکانیک ارائه می شود. چاپ سه بعدی در فلز امکان ایجاد اشیائی با شکل های پیچیدهای را می دهد که، یا ساختن آن غیرممکن است. و یا تولید آن با است.فاده از سایر فن آوری ها بسیار گران تمام می شود.

قطعه سازی چیست؟ قطعه سازی فرایندی است. که در آن مهندسان فنی مجرب متناسب با نیاز صنایع مختلف با انتخاب متریال های مناسب وقابل تبدیل اقدام به ساخت یک نمونه از محصول در بخش قالب سازی نموده وسپس اقدام به تولید انبوه آن می نمایند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در پردیس