نورد فلزات در دیزین ( مشاوره و اجرا )

Metal rolling-1
Metal rolling-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پیست اسکی دیزین دارای چهار تله کابین است. که امکان تردد به نقاط مختلف پیست را فراهم می‌کنند. نخستین تله کابین دیزین، تله کابین «شاله»، با طول ,۵ متر و ارتفاع ۸ متر است. که دفتر مدیریت مجموعه را به رستوران شاله وصل می‌کند. تله کابین «قله» با ,۵ متر طول و متر ارتفاع، از وسط پیست تا قله کشیده شده است.. تله کابین «دره» با طول ,۸ متر و ارتفاع ۵ متر، مسیر دفتر مدیریت، پیست برگزاری مسابقات مارپیچ بزرگ، مارپیچ کوچک و مسابقات سوپر را طی می‌کند. تله کابین «چمن» نیز با طول ,۸ متر و ارتفاع ۵۸ متر، مسیر ارتباطی بین دفتر مدیریت مجموعه و رستوران است..

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های اسکی کردن برای افراد حرفه‌ای، اسکی در ارتفاعات بسیار بلند و انجام‌دادن حرکات نمایشی است.. باید این مژده را بدهیم که این امکان نیز در پیست دیزین، وجود دارد. پیست اسنو پارک که در بالای رستوران چمن قرار گرفته است.، بهترین جا برای اسکی‌بازان حرفه‌ای است. که به این رویای خود برسند. این پیست، فقط مخصوص افراد حرفه‌ای است. و برای رسیدن به آن باید از تله‌سیژ دره است.فاده کنید.

در داخل مجموعه اسکی دیزین کلاس‌های آموزشی اسکی نیز وجود دارد. این کلاس‌ها در دو رشته آلپاین و اسنوبرد به علاقه‌مندان آموزش می‌دهند. در اسنوبرد پا روی یک تکه چوب پهن فیکس شده و روی برف حرکت می‌کند. اما آلپاین یکی از رشته‌های اسکی است. که دو تخته و دو چوب دستی دارد و گران‌تر از اسنوبرد می‌باشد. علاقه‌مندان به کوه‌نوردی و یخ‌نوردی نیز به دیزین می‌روند. مسیر کوهنوردی آنها از گردنه دیزین به سمت قله سی‌چال و مسیر برگشت به سمت آهار برگ است..


اگر بخواهیم به تاریخچه اولیه نورد بپردازیم، لازم است. به سال‌ها قبل از قرن میلادی بازگردیم. نورد صدها سال است. که وجود دارد. اولین رول‌ها کوچک و با دست بودند و برای صاف کردن طلا و نقره در ساخت جواهرات و غیره مورد است.فاده قرار می‌گرفتند.

پس از آن کوشش شد از غلتک‌های بزرگتر و سنگین تر است.فاده شود و گشتاور لازم برای به چرخش درآوردن آن‌ها به وسیلهٔ نیروی اسب یا پره‌های آبی تأمین می‌شد. ایده ایجاد شیار روی غلتک‌ها، به منظور شکل‌دادن به مقاطع میله‌ها و تیرها نیز به همین دوران برمی‌گردد.

نورد فلزات و فولاد، نه فقط برای دستیابی به سطح مقطع موردنظر، بلکه برای به دست آوردن خواص مطلوب فولاد و است.فاده آن در صنایع دیگر، انجام می شود. فرآیند نورد، به دو دسته نورد سرد و گرم تقسیم می شود که در هر کدام از این روش ها، عملیات متفاوتی صورت می گیرد. اگر می خواهید بدانید، نورد چیست و برای انجام انی فرآیند، چه مراحلی طی می شود؛ این مقاله را از دست ندهید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در دیزین