نورد فلزات در شهر جدید اندیشه ( مشاوره و اجرا )

Metal rolling-1
Metal rolling-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.

مدارس گوناگون با کیفیت آموزشی بالا و فضای آموزشی وسیع، مدارس دولتی و غیر دولتی، زمین‌های ورزشی و زمین‌های بازی مناسب کودکان و تمامی شعب بانک‌های مورد نیاز شما، مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه و تعداد محدودی مطب تخصصی به شما خدمات اولیه پزشکی را خواهد داد.

به طور کلی می‌توان گفت همه فاز‌های این شهر از امکانات رفاهی خوبی برخوردار هستند، مدارس، مراکز آموزشی در زمینه‌های مختلف، مغازه‌ها و واحدهای تجاری و فروشگاهی مختلف جهت تأمین همه نیازهای زندگی شهروندان، مراکز تجاری، درمانی، ورزشی و همچنین چندین مسجد و حسینیه برای شهروندان ساخته شده است.. در ضمن انواع مشاغل و فعالیت‌ها در حوزه‌های گوناگون در داخل شهر جدید اندیشه، مشغول به فعالیت هستند و به طور معمول برای رفع اکثر نیازهای روزمره، نیازی به خروج از شهر اندیشه برایتان وجود نخواهد داشت.


کنترل دما در روش نورد گرم اهمیت زیادی دارد. در این روش، باید دمای فلز در تمامی نقاط، حداقل بین ۵ تا درجه سانتی‌گراد از دمای تبلور فلز بیشتر باشد. غلتک‌های مورد است.فاده در روش نورد گرم هم بین تا سانتی‌متر قطر دارند.

عبور فلز در حالت گداخته از میان دو غلتک برای رسیدن به ضخامت دلخواه، از موارد کاربرد دستگاه نورد است.. در دمای بالا، انعطاف قطعه بالاتر و شکل‌پذیری آسان‌تر است.؛ بنابراین دستگاه نورد نیروی کمتری برای شکل‌دهی نیاز دارد. این روش، اولین فرآیند کار گرمی است. که بر روی بسیاری مقاطع فولادی انجام می‌شود. گسترده‌ترین کاربرد دستگاه نورد به روش گرم، شکل‌دهی و تولید قطعات با ضخامت کم است..

شرکت فولاد حامیران به عنوان یکی از قدیمی ترین و معتبرترین مرجع تخصصی توزیع انواع فولادهای آلیاژی، آهن آلات صنعتی و ساختمانی، با بیش از ۵ دهه تجربه اکنون سبد محصولات خود را کامل تر از گذشته در اختیار مشتریان گرامی قرار داده است. و پشتوانه این تنوع دریافت نمایندگی انحصاری فروش محصولات شرکت صنعت فولاد آلیاژی اصفهان، عامل فروش محصولات فولاد آلیاژی ایران، نمایندگی انحصاری شرکت بهلر اتریش، نمایندگی انحصاری کسمک ترکیه، همکاری با کلیه تولید کنندگان صنایع فلزی از جمله تولید کنندگان آهن آلات صنعتی و ساختمانی مانند نبشی، ناودانی، پروفیل، تیرآهن، ورق های روغنی، ورق های گالوانیزه، ورق های سیاه، ورق های آلیاژی، ورق های صنعتی، انواع لوله های صنعتی و ساختمانی می باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه