نورد فلزات در پردیس ( مشاوره و اجرا )

Metal rolling-1
Metal rolling-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر پردیس با توجه به نوساز بودن و تاریخچۀ کوتاهش، هنوز راه زیادی‌ رو برای پیشرفت و رسیدن به ایده‌آل‌ترین حالت خودش در بین مناطق مسکونی، طی نکرده. اما دارای موقعیت‌ها و ویژگی‌هایی است. که همگان‌ رو مطمئن کرده آینده‌ی درخشانی، منتظر شهر پردیس تهرانه.

شما حتما از جاده قدیمش رفتید، از جاده ی جدیدش بری همچین چیزی نیست. من ساله اومدم پردیس، آب و هوای عالی داره. تابستونش خیلی گرم نیست. دسترسی خوبی هم به تهران داره، اون جاهای نیمه ساختشم فازای تازه ساختشه که هنوز بهره برداری نشده! کجاهاش رفتید که این چیزارو دیدین؟ عجیبه چون اتفاقا جای مناسبیه برای زندگی!

از جملۀ این مکان‌های گردشگری پیست آبعلی، دریاچه‌های تار و سدلار یا آبشار کمرد و... است. که هر کدوم از اونها از طبیعت بکری برخوردارن. از جاذبه‌های دیگه هم میشه به مکان‌های تاریخی و دیدنی در شهرستان دماوند اشاره کرد که به علت نزدیکی ساکنین شهر پردیس هم میتونن در اون به گذران اوقات فراغت خودشون بپردازن.


با تلاش های هنری کورت از کارخانه های آهن فونتلی در انگلیس روش نورد مدرن توسط او ابداع شد. با است.فاده از رول‌های شیاردار آسیاب ها توانستند ۵ برابر بیشتر چکش تولید نمایند. با اینکه هنری کورت اولین نفری نبود که از رول‌های شیار دار است.فاده کرد اما چون او از بهترین خصوصیات فرآیندهای متفاوت ساخت

نورد سرد که با نام CRC نیز شناخته شده می باشد در واقع همان نورد گرم است. ولی با پردازش بیشتر. فولادهای حاصل از دستگاه نورد سرد در مواردی که نیاز به قطعه ای با ابعاد بسیار دقیق است.، کاربرد دارند. این تلورانس ابعادی دقیق به دلیل انجام این فرآیند در دمای محیط است. که بر خلاف نورد کردن گرم، دمای فلز باید کمتر از دمای تبلور مجدد آن باشد، این فرآیند کیفیت سطحی محصول را نیز بهبود می بخشد.

نورد یا Rolling فرآیندی است. که طی آن، سطح مقطع فلزات کاهش یافته و عملیاتی برای شکل دهی مقاطع فولادی روی آن ها انجام می شود. در واقع در فرآیند نورد، بدون اینکه در عرض ماده تغییری ایجاد شود، ضخامت آن کاهش یافته و طولش افزایش پیدا می کند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در پردیس