چاپ روی فلزات در رودهن ( مشاوره و اجرا )

Printing on metals-1
Printing on metals-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرایط جغرافیایی و آب و هوای کوهستانی رودهن باعث شده تا  کشاورزی و دامداری به‌عنوان شغل اکثر مردم روستاهای بخش رودهن به حساب آید، به‌طوری‌که از لحاظ دامپروری و تولید شیر، رودهن حرف اول و آخر را در شرق است.ان تهران می‌زند. از محصولات مهم باغی رودهن می توان به گیلاس، زردآلو، گردو و سیب و محصولات کشاورزی به گندم و جو و برخی صیفی‌جات اشاره کرد

اگر کیلومتر به سمت شمال شرقی رودهن حرکت کنید، در جاده هراز به پیست اسکی بین‌المللی آبعلی می‌رسید. این پیست اسکی از آذر ماه تا فروردین ماه هرسال، میزبان هزاران گردشگر و ورزشکاری است. که برای تفریح و ورزش از این پیست بازدید می‌کنند. حوالی نوروز می‌توانید یک روز به‌یاد‌ماندنی را در پیست آبعلی بگذرانید و وداعی خاطره‌انگیز با زمستان برفی داشته باشید. در معرفی رودهن باید به این نکته اشاره کنیم که پیست آبعلی نخستین پیست اسکی کشور محسوب می‌شود.

از‌آن‌جایی که رودهن در نزدیکی پایتخت قرار گرفته و از آب و هوایی مطبوع و مناظر طبیعی چشم نوازی برخوردار است.، در روزهای مختلف هفته و به‌ویژه در تعطیلات پذیرای گردشگران زیادی است. که می‌خواهند لحظات خوشی را در این خطه سرسبز سپری کنند. بنابراین در این شهر به منظور رفاه حال مسافران و اهالی رودهن، رستوران‌های مجلل و باکیفیتی احداث شده است.. در این بخش به معرفی برخی از رستوران‌های این شهر می‌پردازیم.


مرکب است.فاده شده در چاپ روی ورق فلزی از نوع جوهر UV می باشد. که این قابلیت را دارد که همزمان با چاپ با تابش نور یووی کاملا خشک شود.  جوهر یووی تا دمای سانتی گراد را می تواند تحمل کنند. به همین جهت است. که مرکب در برابر حرارت از مقاومت خوبی برخوردار باشد. این ویژگی‌ها شامل موارد زیر می‌شود:

     در صورتی که نیاز به برجستگی موضعی در چاپ را دارید بایستی فایل لایه باز طرح خود را در اختیار چاپخانه قرار دهید و برای کنترل قیمت و عدم افزایش بی دلیل هزینه چاپ ، حتما در انتخاب میزان برجستگی از کارشناسان چاپخانه مشاوره بگیرید .

برای سفارش چاپ لوگو روی فلز یا عکس و نوشته بهتر است. فابل ارسال شده با مد رنگی CMYK و با رزولوشن حداقل   DPI باشد تا میزان خطای رنگ تولید شده با کمترین مقدار همراه باشد. برای دستیابی به بالاترین کیفیت چاپ توصیه می‌شود فایل مورد نظر با پسوند Tiff یا PDF ذخیره شده باشد. در صورتی که طرح مورد نظر دارای متن یا نوشته با فونت خاصی است. باید آن را به صورت وکتور در‌آورید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در رودهن