چاپ روی فلزات در شهر جدید اندیشه ( مشاوره و اجرا )

Printing on metals-1
Printing on metals-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر به  نقشه اندیشه نگاهی بیندازیم، متوجه منطقه‌ای خواهیم شد با فاز مسکونی، قسمت شمال و شرق آن جاده کرج شهریار می‌گذرد. قسمت جنوبی آن جاده شهریار قرار گرفته. قسمت غرب جاده ملارد. قسمت شمالی، دو فاز و قرار دارد. بلوار آزادی و بلوار شورا و بلوار ولایت از خیابان‌ها مهم این منطقه است..

نکته مشترک در بین همه فازهای اندیشه این است. که در این فازهاعلاوه بر مجتمع‌ها و خانه‌های آپارتمانی، خانه‌های ویلایی در یک، دو و سه طبقه هم ساخته شده است. که به شهروندان این امکان را می‌دهد تا با هر نوع سلیقه‌ای، خانه مورد علاقه و البته مناسب شرایط خود را بتوانند برای خرید و یا

ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.


نکته مهم دیگر، کنترل دمای کوره به صورت مرتب است. تا از موارد احتمالی مانند از بین رفتن لاک و رنگ فلزات محافظت شود. در حالی که سرعت حرکت محصول تهیه شده در کوره کم باشد ممکن است. مدت زمان طولانی‌تری را در معرض حرارت قرار گیرد و موجب سوخته شدن فلز شود. حرارت نباید به صورت مستقیم به فلز وارد شود. به همین علت از فرایند غیر مستقیم با کمک دیگ‌های مخصوص است.فاده می‌شود. گرما توسط مشعل‌های موجود در کوره به یک دیگ بزرگ وارد می‌شود و توسط خازن‌های تعبیه شده مخصوص به سطح فلز رسانده خواهد شد. در انتهای کوره دو هواکش بزرگ به منظور خنک کردن ورق‌ها و تعدیل دمای آن‌ها قرار داده شده است..

خروجی دستگاه های فلت بد بسیار با کیفیت و تقریبا خیلی نزدیک به مانیتور می باشد. در این نوع چاپ تمام جزئیات طرح و عکس به راحتی قابل رویت است. و حتی می توان متن های بسیار کوچک را نیز به صورت کاملا خوانا در اختیار داشت. به همین دلیل است. که از این نوع چاپ برای چاپ تابلوهای تبلیغاتی حاوی تصویر بسیار بهره می گیرند.

&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;‌&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#; ... &#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه