چاپ روی فلزات در فیروزکوه ( مشاوره و اجرا )

Printing on metals-1
Printing on metals-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پرورش آبزیان: در زمینه پرورش آبزیان است.خر پرورش ماهی با تولید ۸ تن در سال بیش از ۵٪ تولید ماهیان سردابی است.ان را به خود اختصاص می‌دهد. ضمناً ایجاد اولین مجتمع شیلاتی کشور در این شهرستان در زمینی به وسعت هکتار توسط اداره کل شیلات است.ان در دست مطالعه‌است که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد. مجتمع مذکور در مزرعه پرورش ماهی قزل آلا به صورت مداربسته با تولید سالانه تن و اشتغال زایی حدود نفر، در کاهش میزان بیکاری در شهرستان تأثیر قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت. شایان ذکر است. دمای مناسب آب در شهرستان فیروزکوه ( درجه سانتیگراد) مناسبترین دما برای پرورش آبزیان است..

شهرستان فیروزکوه به دلیل شرایط توپو گرافی و آب و هوایی یکی از مناطق بکر است.ان است. و از زیستگاه‌های مهم حیات وحش و شکارگاه‌های است.ان به‌شمار می‌آیدو انواع وحوش و مناطق طبیعی، چراگاه‌ها و چمنزارهای وسیع از توانمندی‌های ویژه است.ان است.و منطقه شکار ممنوعه کاوه ده با هکتار وسعت دارای پوشش گیاهی متنوع و غنی است. که انواع وحوش و از جمله قوچ و میش، کل و بز، آهو و گراز، پلنگ، روباه، خرس، خرگوش، انواع پرندگان و خزندگان را در خود جای داده‌است که به صورت گله‌های بزرگ در

برج سنگی مزداران در روستایی به همین نام و در کیلومتری فیروزکوه قرار گرفته است.. این برج در نوک صخره‌ای سنگی و در مرتفع‌ترین قسمت روستا ساخته شده است.. همین ویژگی نشان می‌دهد که کاربرد عمده این برج در گذشته، نگهبانی و محافظت از روستا بوده.


&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#; &#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;.

     در صورتی که نیاز به برجستگی موضعی در چاپ را دارید بایستی فایل لایه باز طرح خود را در اختیار چاپخانه قرار دهید و برای کنترل قیمت و عدم افزایش بی دلیل هزینه چاپ ، حتما در انتخاب میزان برجستگی از کارشناسان چاپخانه مشاوره بگیرید .

در چاپ روی فلزات، فلزات نمونه‌ای از متریال‌های به کار برده شده برای انجام چاپ تصاویر، متن، برند تجاری و&#; هستند که بدون ایجاد محدودیت در رنگ‌های چاپی برای اجرای چاپ عکس روی فلز مورد است.فاده قرار می‌گیرند. در سرزمین چاپ از انواع فلز‌های گوناگون در ابعاد و اندازه‌های مختلف برای چاپ است.فاده می‌شود. ارگان‌های دولتی، کارخانه‌های تولید‌کننده لوازم خانگی و ابزار، ادارات و سازمان‌ها از مهم‌ترین مصرف‌کنندگان چاپ روی فلز هستند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در فیروزکوه