چاپ روی فلزات در لواسان ( مشاوره و اجرا )

Printing on metals-1
Printing on metals-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از جاهای دیدنی لواسانات که جزو آثار ملی ایران هستند، می‌توان به محوطه باستانی سر قبر تاج الدین، تپه باستانی ناظم آباد، تپه و عمارت باستانی تنگل خانه، تپه باستانی جوهک، تپه باستانی سر قلعه، تپه باستانی سوزگران، تپه باستانی شیرتازه و تپه باستانی قلیان (فرنگیس) اشاره کرد. تپه‌های دیگری نظیر محوطه باستانی است.په سومه‌وار، تپه‌های باستانی گوشواره، تپه باستانی کلابد و تپه باستانی مرغی نیز در منطقه لواسانات قرار دارند که همگی در فهرست آثار ملی ثبت شده‌اند.

دیدنی‌های لواسان بسیار زیاد و متنوع است.. برخی از این جاذبه‌های گردشگری لواسان در میان گردشگران بسیار محسوب می‌باشد. در ادامه به برخی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری لواسان اشاره می‌کنیم. در سفر خود به این شهر زیبا، حتما از جاهای دیدنی لواسان بازدید کنید.

دیگر موارد نیز اثبات می‌نماید که شبهه‌ای در این که آسان به معنی برآینده و سرزننده‌است، وجود ندارد، مثلاً به همین معنی کلمه آسغ در لهجه بلوچی و آسین در لهجه است.رآبادی (گرگانی) که به معنی آمدن می‌باشند در این گویش‌ها وجود دارند و در لهجه بلوچی نیز آسان با کلمه روش (از ریشه روشن و روشنائی) ترکیب شده و به صورت "روش آسان" معنی برآمدن آفتاب و برخاستن خورشید گرفته‌است. در زبان ارمنی نیز کلمه اَسَن که از زبان‌های ایرانی (پهلوی) به عاریت گرفته شده به همین معنی موجود است.. همچنین است.اد


مجتمع چاپ هنر نوین با بیش از سال تجربه و با دارا بودن چاپخانه مجهز، دستگاه های پیشرفته چاپ و کادری مجرب آماده همکاری با کلیه کارخانجات، برندها، شرکت ها و موسسات با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد. افتخار ما همکاری با برند های مطرح و بزرگ کشور از جمله الجی، سونی، میهن، کاله، کالبر، پگاه، مدیران خودرو، زر ماکارون، گلرنگ و غیره در زمینه های گوناگون طراحی، چاپ و تبلیغات می باشد.

برای سفارش چاپ لوگو روی فلز یا عکس و نوشته بهتر است. فابل ارسال شده با مد رنگی CMYK و با رزولوشن حداقل   DPI باشد تا میزان خطای رنگ تولید شده با کمترین مقدار همراه باشد. برای دستیابی به بالاترین کیفیت چاپ توصیه می‌شود فایل مورد نظر با پسوند Tiff یا PDF ذخیره شده باشد. در صورتی که طرح مورد نظر دارای متن یا نوشته با فونت خاصی است. باید آن را به صورت وکتور در‌آورید.

هزینه چاپ مستقیم روی انواع فلز بستگی به جزئیات هر پروژه دارد ولی به صورت کلی تعرفه چاپ رنگ مترمربعی / تومان و هزینه چاپ رنگ مترمربعی / تومان می باشد. برای محاسبه هزینه چاپ روی فلز موارد مختلفی باید مورد بررسی قرار بگیرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در لواسان