چکش کاری در لواسان ( مشاوره و اجرا )

hammer work-1
hammer work-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



رستوران ارگ شرقی از دیگر رستوران‌های لواسان است. که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.. از ویژگی‌های این رستوران می‌توان به منوی منحصربه‌فردش با انواع غذاهای انگلیسی، ایتالیایی و ایرانی، همراه با محیطی دنج، موسیقی زنده و اینترنت رایگان اشاره کرد.

اولین ویژگی روستای افجه که آن را محبوب کرده است. مسیر دسترسی بسیار راحت به آنچه از تهران و چه از لواسان است.؛ و اما دومین ویژگی منحصربه‌فرد افجه قرارگیری دشتی دیدنی در این روستا است. که از آن با نام دشت هویج یاد می‌شود. اگر ساکن تهران هستید خوب است. بدانید که اینجا یکی از خاص‌ترین مقاصد سفر یک‌روزه در اطراف پایتخت است..

خرید ویلا در لواسان هم برای سکونت و هم سرمایه‌گذاری گزینه مناسبی است.. با افزایش قیمت مسکن و افزایش حجم آلودگی هوای تهران و ترافیک و دردسرهای روزمره آن، روزانه به شهرک باستی هیلز و به تعداد کوچ‌نشینان پایتخت به حاشیه شهر اضافه می‌شود. به همین دلیل قیمت مسکن و خرید خانه در لواسان و دیگر شهرهای حاشیه‌ای نیز با رشد چشمگیری روبروست.


چکش میخ کش یا چکش دوشاخ یکی از پرکاربردترین چکش‌هاست که برای کوبیدن و خارج کردن میخ از سطوح چوبی یا ساختمانی به کار برده می‌شود. وزن چکش میخ کش است.اندارد بین الی گرم است. و دارای یک سر فلزی و دسته چوبی، فایبر یا فلزی است.. سر پنجه شکل این چکش به شکل V دوشاخه شده است. که به سر میخ چفت شده و آن را بیرون می‌کشد.

از پتک برای کارهای سنگین است.فاده می‌شود. مثل شکستن بتن، سنگ یا سازه‌های بنایی میسونری. وزن این نوع چکش‌‌ها بیشتر از کیلوگرم است. و دسته آن برای راحتی بیشتر و ایجاد بهتر نیروی گشتاور، بلند طراحی شده است.. پتک را باید با دو دست نگه داشت و برای تأثیر بیشتر، حرکت آن باید مثل تبر باشد.

وقتی چکش به آرامی دست گرفته شود حتی ضربه‌های برگشتی هم آسان‌تر می‌شود. به لطف قانون سوم حرکت نیوتون سر چکش به عقب جهش پیدا می‌کند. از این جهش است.فاده کنید و اجازه دهید مسیر برگشت چکش به سمت میخ را نیز به همان شکل هدایت کند. 



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در لواسان