ضایعات الکترونیکی در بهارستان ( خرید )

Electronic waste-1
Electronic waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تهران به‌عنوان پایتخت ایران در طول حیات خود محل وقوع رویدادهای تاریخی متعددی بوده است.. یکی از مشهورترین نقاط شهر از این نظر میدان بهارستان است.. میدان بهارستان تهران از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین میدان‌های پایتخت است. که نظاره‌گر رویدادهای تلخ و شیرین بسیاری بوده است.. با کجارو همراه باشید.

مالک اولیه میدان بهارستان، محمدحسن خان سردار بود که آن را به علی‌خان حاجب‌الدوله مقدم مراغه‌ای فروخت. مراغه‌ای بهارستان را به میرزا حسین سپهسالار فروخت و وی باغ بزرگی در آن بنا کرد. از‌این‌رو به نام باغ سپهسالار شهرت داشت.

میدان بهارستان از جنوب به محله سرچشمه، از شمال به خیابان بهارستان و محله فخرآباد، از غرب به خیابان جمهوری و باغ سپهسالار و از شرق به خیابان شهدا محدود می‌شود. بهترین راه دسترسی به میدان بهارستان است.فاده از متروی خط دو (فرهنگسرا-صادقیه) است.. (


یکی دیگر از شرایط لازم برای ورود به صنعت بازیافت ضایعات الکترونیک، داشتن علم بازیابی طلا و نقره و سایر فلزات گرانبها است.. برای فرا گرفتن این علم باید ماه ها و چه بسا سال ها مطالعه کنید و تجربه کسب کنید تا بتوانید به این صنعت وارد شوید. در صورتی که بدون مهارت کافی دست به بازیافت ضایعات الکترونیکی بزنید، اگر شکست نخورید، حتما بخشی از سرمایه خود را از دست می دهید و ضرر زیادی خواهید کرد. از طرفی با توجه به این که در این حرفه باید با مواد شیمیایی و اسید های خطرناک کار کنید و با دود های اسیدی و سمی و پسماندهای مضر برای محیط زیست سر و کار داشته باشید، ممکن است. در صورتی نداشتن آگاهی و مهارت به سلامتی خود آسیب بزنید.

هند امروز حدود ۸/ میلیون رایانه خارج از رده دارد و تولیدكنندگان آن سالانه ۵ تن زباله الكترونیكی به آن اضافه می كنند. این تعداد نسبت به میلیون رایانه خارج از رده آمریكا اندك است.، اما یك &#;روند رو به رشد» را نشان می دهد. این مسأله با ورود زباله های الكترونیكی از سنگاپور و كره جنوبی پیچیده تر گردیده است.. كارشناسان محیط زیست در هند هشدار داده اند كه حتی به كارگیری روش های اولیه و مقدماتی برای بازیافت ضایعات الكترونیكی برای سلامت انسان و محیط زیست بسیار خطرناك است. و بنابراین باید به صورت جدی از واردات زباله ها و پسماند رایانه ها به هند جلوگیری شود. قسمت های رایانه - شامل نمایشگر (مانیتور)، چاپگر، صفحه كلید، واحد مركزی پردازش و به حركت آورنده فلاپی - دارای فلزات قیمتی مانند طلا، نقره و پلاتین است.. البته حاوی مواد خطرناك مانند سرب، كادمیوم و جیوه نیز می باشد و تجزیه و بازیافت این مواد برای سلامتی انسان زیان آور است..

پسماند الکترونیک نامی آشنا برای ضایعات الکترونیکی و برقی است. که در نهایت زمانی به پسماند تبدیل می‌شوند که &#;عمر مفید&#; آنها به پایان برسد. پسماندهای الکترونیک خطرناک هستند زیرا اجزای برخی محصولات الکترونیکی حاوی مواد خطرناک است. که بسته به شرایط و تراکم آنها محتوای خطرناک این مواد تهدیدی برای سلامت انسان و محیط زیست خواهد بود. اگر کامپیوترها، تلویزیون‌ها، دستگاه‌های صوتی، دستگاه‌های فکس، لامپ‌های الکتریکی، تلفن‌های همراه، تجهیزات صوتی و باتری‌ها به علت ازکارافتادگی از بین بروند، می توانند منجر به ورود سرب و سایر مواد به خاک و آب های زیرزمینی شوند. بسیاری از این محصولات می توانند مورد است.فاده مجدد واقع شوند و یا با روش‌های سازگار با محیط زیست به طوری که کمترین آسیب را برای اکوسیستم داشته باشند بازیافت شوند. در این مقاله، خطرات ناشی از زباله های الکترونیکی، نیاز به مدیریت مناسب و گزینه هایی که می توان در مورد آنها اجرا نمود، مورد توجه قرار می‌گیرد.



( خرید ) های دیگر در بهارستان