ضایعات باطری در بهارستان ( خرید )

Battery waste-1
Battery waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مجسمه برنزی رضاشاه در سال در مرکز میدان بهارستان بر پایه‌ای مزین به چهار ستون هخامنشی، روی صفحه‌ای نصب شد. در حوادث سال اولین مجسمه‌ای که در تهران سرنگون شد، مجسمه رضاشاه در میدان بهارستان بود. اما بعد از آن در سر جای خود قرار گرفت و تا سال ۵ برقرار بود. بعد از پیروزی انقلاب ۵ مجسمه رضاشاه از میدان بهارستان برداشته شد.

مالک اولیه میدان بهارستان، محمدحسن خان سردار بود که آن را به علی‌خان حاجب‌الدوله مقدم مراغه‌ای فروخت. مراغه‌ای بهارستان را به میرزا حسین سپهسالار فروخت و وی باغ بزرگی در آن بنا کرد. از‌این‌رو به نام باغ سپهسالار شهرت داشت.

میدان بهارستان از جنوب به محله سرچشمه، از شمال به خیابان بهارستان و محله فخرآباد، از غرب به خیابان جمهوری و باغ سپهسالار و از شرق به خیابان شهدا محدود می‌شود. بهترین راه دسترسی به میدان بهارستان است.فاده از متروی خط دو (فرهنگسرا-صادقیه) است.. (


ضایعات باتری در کارخانه‌های خاص به طور کامل خرد و له شده و از مواد موجود در آن‌ها برای تولید باتری‌های جدید است.فاده می‌شود. کلیه شرکت‌ها و تعمیرکاران مشاغل تجاری که با انواع وسایل نقلیه سر و کار دارند، ترجیح می‌دهند که به جای دور ریختن این ضایعات آن‌ها را بفروشند تا بتوانند از این طریق نیز درآمدزایی کنند.

مطالعات انجام شده نشان می‌دهد امروزه حدود درصد کل تولید سرب تصفیه شده از معادن سرب تامین و درصد باقیمانده از بازیافت قراضه‌ها و سرباره‌های باتری‌های فرسوده حاصل می‌شود.این مساله در سراسر دنیا یکی از منابع مهم دستیابی به سرب خالص است.. هم ‌اکنون بازیافت این باتری‌ها در کشور بیشتر به روش سنتی و در توسط اوراقچی‌های حرفه‌ ای خودروها صورت می ‌گیرد .

ضایعات باطری ups دسته بندی های متنوعی دارد. برخی از ضایعات در دسته بندی ضایعات سرب، برخی دیگر در دسته بندی ضایعات پلاستیک و ... قرار می گیرند. قیمت ضایعات باطری یو پی اس به میزان سرب درون باطری و دیگر متریال ها بستگی دارد. خریدار داغی باطری ups باید به خوبی در مورد قیمت جهانی سرب اطلاع بیشتری داشته باشد و سپس باطری را تهیه نماید. باطری های یو پی اس باید به خریدار ضایعات باطری داده شوند. آنها با است.فاده از روش های اصولی و است.اندارد باطری ها را بازیافت می کنند تا به سلامت انسان ها و محیط زیست آسیبی وارد نشود.



( خرید ) های دیگر در بهارستان