ضایعات مواد معدنی در بهارستان ( خرید )

Mineral waste-1
Mineral waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در سال شمسی مجسمه‌ای معروف به فرشته آزادی در میدان بهارستان نصب شد. این مجسمه با هزینه شخصی سردار اسعد بختیاری برای مجلس خریداری شده بود. مجسمه فرشته آزادی در این طرح در حال کشتن دیو است.بداد در زیر پای خود است. و در دست راست فرشته شمشیر و در دست چپ وی مشعلی از روشنایی قرار داشت. این مجسمه بعد از انقلاب ۵ مدتی با تغییر پوشش باقی بود و سپس از میدان بهارستان برداشته شد.

اولین اقدام برای محوطه‌سازی میدان بهارستان در سال‌های بعد از مشروطه با ریاست منطق‌الملک، رییس بلدیه تهران، انجام شد. به دستور وی اطراف میدان درختکاری و فضای سبز ایجاد شد. در سال ۵ میدان بهارستان توسط سازمان زیباسازی تغییر شکل داد و تمامی ساختمان‌های پیرامون آن پیرایش و از زواید شهری پالایش شد. توپی به‌صورت نمادین در ضلع جنوب غربی میدان نصب شد و کتیبه‌ای با کلمه در شمال غرب میدان نصب شد که به تاریخچه آن اشاره دارد.

بهارستان در کیلومتری جنوب شرق اصفهان و در مسیر جاده اصفهان-شیراز قرار دارد.شهر بهارستان موقعیت بسیار عالی که در کنار جاده اصفهان به شیراز وکنار گذر شرق اصفهان هست وتا سال مترو افتتاح می شود وآب وهوای عالی دارد باآینده درخشان رو به پیشرفت


به همین دلیل افرادی که وارد این زمینه می شوند باید با آگاهی کامل و اشراف کامل به بازار صورت پذیرد. در غیر این صورت ممکن است. فرد متضرر شود. همچنین فروش این ضایعات به مراکز و کارخانجات معتبر هم یکی از مواردی است. که بسیار  حائز اهمیت می باشد. زیرا که خرید این مواد به صورت نقدی بوده و در صورتی که بازگشت سرمایه شما سریعا انجام نشود شما از چرخه خارج خواهید شد.

این نوع از پسماند های صنعتی معمولا در اثر تولید ایجاد نمی شوند. و عمدتا از تجهیزات و وسایلی تشکیل می شوند که کارایی خود را از دست داده اند. مانند:  سیم و مفتول‌های کلافی شکل، بدنه‌ی موتور سیکلت و کشتی، شوفاژ و آبگرمکن برش خورده، ورق ترانس و آرمیچر این مواد عمدتا عاری از آلومینیوم هستند. و این   ضایعات دیگر به خط تولید باز نخواهند گشت بلکه تنها می توان از این موارد برای است.فاده از خوراک یا مواد اولیه کارخانه های ذوب آهن است.فاده کرد. ارزش این نوع از مواد هم بالا می باشد و عمدتا خریدار خوبی دارند.

به طور کلی ضایعات به محصولات و تولیداتی در صنعت و یا یک تولیدی و کارخانه اطلاق می شود که یا دارای نقصی در تولید می باشند که قابلیت فروش در بازار را نداشته و قابلیت است.فاده را ندارد. و یا به تجهیزات و موادی اطلاق میشود که در اثر آسیب و یا پایان یافتن عمر مفید خود قابلیت خود را از دست داده  و دیگر در محل مورد نظر نمی توان از آن است.فاده کرد.



( خرید ) های دیگر در بهارستان