ضایعات کاغذ و مقوا در بهارستان ( خرید )

Paper and cardboard waste-1
Paper and cardboard waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اولین اقدام برای محوطه‌سازی میدان بهارستان در سال‌های بعد از مشروطه با ریاست منطق‌الملک، رییس بلدیه تهران، انجام شد. به دستور وی اطراف میدان درختکاری و فضای سبز ایجاد شد. در سال ۵ میدان بهارستان توسط سازمان زیباسازی تغییر شکل داد و تمامی ساختمان‌های پیرامون آن پیرایش و از زواید شهری پالایش شد. توپی به‌صورت نمادین در ضلع جنوب غربی میدان نصب شد و کتیبه‌ای با کلمه در شمال غرب میدان نصب شد که به تاریخچه آن اشاره دارد.

از مهم‌ترین اتفاقات در این میدان می‌توان به ایجاد نخستین مجلس قانون‌گذاری در دوره مشروطه، به توپ بستن مجلس زیر نظر لیاخوف روسی، راه‌پیمایی مخالفان و موافقان دکتر مصدق و... اشاره کرد. برخی از رویداد تاریخی بهارستان شامل موارد زیر می‌شود:

مالک اولیه میدان بهارستان، محمدحسن خان سردار بود که آن را به علی‌خان حاجب‌الدوله مقدم مراغه‌ای فروخت. مراغه‌ای بهارستان را به میرزا حسین سپهسالار فروخت و وی باغ بزرگی در آن بنا کرد. از‌این‌رو به نام باغ سپهسالار شهرت داشت.


گچ (Chalk) با China Clay توسط مواد چسبنده مصنوعی از قبیل Styrenebutadiene lataxe و یا اتصال دهنده های طبیعی و ارگانیک مانند نشاسته، به سطح مقوا می چسبند. ترکیب روکش مقوا ممکن است. جهت ایجاد مقاومت در برابر رطوبت و یا محافظت در برابر تشعشعات ماوراء بنفش، افزودنی های شیمیایی از قبیل Dispersant، رزین یا پلی اتیلن نیز در بر داشته باشد.

اقای سید مهدی موسوی خریدار انواع کتاب باطله، کاغذ باطله، اسناد امحایی است.. خرید به صورت عمده و نقدی است.. لازم به ذکر است. که امکان تخمیر و خرد کردن اسناد در حضور نماینده شما در هر مقدار تناز در گروه تولیدی و انبارهای برنا (موسوی) نیز وجود دارد. شماره تماس آقای موسوی: و ۵۸

از آن جایی که در اینترنت شرکت و کارخانجات زیادی در مورد خرید ضایعات چاپی وجود ندارد؛ در نتیجه به سراغ معرفی تعدادی از افراد رفتیم. آقای هاشمی سایت ندارد. در محدوده باقرشهر قرار دارد و برای است.علام قیمت و یا هر سوالی می‌توانید با ایشان تماس بگیرید. شماره تماس آقای هاشمی: ۵۵۸ و ۸



( خرید ) های دیگر در بهارستان