ضایعات پارچه و چرم در بهارستان ( خرید )

Fabric and leather scraps-1
Fabric and leather scraps-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مجسمه برنزی رضاشاه در سال در مرکز میدان بهارستان بر پایه‌ای مزین به چهار ستون هخامنشی، روی صفحه‌ای نصب شد. در حوادث سال اولین مجسمه‌ای که در تهران سرنگون شد، مجسمه رضاشاه در میدان بهارستان بود. اما بعد از آن در سر جای خود قرار گرفت و تا سال ۵ برقرار بود. بعد از پیروزی انقلاب ۵ مجسمه رضاشاه از میدان بهارستان برداشته شد.

میدان بهارستان از جنوب به محله سرچشمه، از شمال به خیابان بهارستان و محله فخرآباد، از غرب به خیابان جمهوری و باغ سپهسالار و از شرق به خیابان شهدا محدود می‌شود. بهترین راه دسترسی به میدان بهارستان است.فاده از متروی خط دو (فرهنگسرا-صادقیه) است.. (

مالک اولیه میدان بهارستان، محمدحسن خان سردار بود که آن را به علی‌خان حاجب‌الدوله مقدم مراغه‌ای فروخت. مراغه‌ای بهارستان را به میرزا حسین سپهسالار فروخت و وی باغ بزرگی در آن بنا کرد. از‌این‌رو به نام باغ سپهسالار شهرت داشت.


به همین خاطر باید بیان کرد، امروزه بازار خرید و فروش ضایعات چرمی بسیار داغ است.. چرا که شما به جای اینکه ضایعات را در سطل زباله بیندازید می توانید این ضایعات به دست آمده را به راحتی بفروشید و از این ضایعات، درآمد خوبی کسب نمایید. در مقابل هم مشاغل مختلفی هستند که با خرید این ضایعات می توانند محصولات چرمی خود را تولید نمایند و پول کمتری بابت خرید پارچه دهند. به عبارت عامیانه، خرید و فروش ضایعات چرم، معامله ای دو سر سود است..

  این ضایعات برای تولید جاکارتی و کیف پول و جاکلیدی و جاسوئیچی های چرمی بسیار پرکاربرد هستند. همچنین برای تولید محصولات فانتزی چرمی کوچک و یا حتی قسمت هایی از تزئینات خودرو هم مورد است.فاده قرار می گیرند. همچنین از این ضایعات چرم برای داخل کیسه های بوکس و صندلی های پاف هم است.فاده می کنند.

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .



( خرید ) های دیگر در بهارستان