تجهیزات آتش نشانی در فیروزکوه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Fire-fighting equipment-1
Fire-fighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



رودخانه مهاباد از میان این روستا عبور می‌کند و عاملی مهم در حاصلخیزی و رونق کشاورزی در این منطقه شده است.. یکی از دیدنی‌های این روستای زیبا، حمام تاریخی آن است. که به دوران قاجار برمی‌گردد؛ اما در دوران صفویه ساخته شده است..

در طول مسیر این قطار، شاهکارهای معماری متعددی وجود دارند. پل ورسک یکی از مهم‌ترین سازه‌های موجود در این مسیر ۸ کیلومتری است.. این پل در ارتفاعات شهرستان سوادکوه ساخته شده. جالب است. بدانید که در ساخت این پل از هیچ فلزی است.فاده نشده و مصالح اصلی آن، فقط ملات و سیمان و شن است..

تنگه واشی علاوه بر طبیعت زیبا، دارای آثار باستانی نیز می‌باشد. یکی از سه کتبیه معروف دوره قاجار در این تنگه واقع شده‌است. دو کتبیه دیگر در چشمه علی شهر ری و تونل وانا در جاده هراز واقع شده‌اند. هر سه این کتیبه‌ها به دستور فتحعلی شاه قاجار حکاکی شده‌است. فتحعلی شاه که دوران پیش از پادشاهی خویش را در شیراز گذرانده بود، با دیدن نقش برجسته‌های آن دیار، سه نفر به نامهای حجارباشی، نقاش باشی و معمارباشی را مسئول ساخت این سه کتبیه در تهران کرد. کتیبه واقع در تنگه واشی دارای ابعاد شش در هفت متر است. که وقایع زمان فتحعلی شاه دور تا دور کتیبه روایت شده‌است. بزرگ‌ترین نقش برجسته این کتیبه‌ها، نقش شکارگاه با تصویر اسب، نیزه و شکارهایش است. که در اطراف آن می‌توان عباس میرزا، علی قلی میرزا و علی نقی میرزا پسران فتحعلی شاه و همچنین نوادگانش را در حال شکار دید. این کتیبه که حدوداً ۸۵ ساله‌است به گونه‌ای در دل کوه حک شده که از بارش باران و تابش آفتاب در امان بوده‌است اما صنعت گردشگری به آن آسیب وارد نموده‌است.


ماسک آتش نشانی از وسایل آتش نشانی است. که نبود آن در تجهیزات سلامت آتشنشانان را تحت شعاع قرار می‌دهد. ماسک آتش نشانی هم به صورت نیمه صورت و هم تمام صورت مورد است.فاده قرار می‌گیرد. این ماسک ها هم به صورت دو فیلتر و هم تک فیلتر موجود هستند که بسته به نوع و میزان حریق آتش نشان یکی از این دو است.فاده می‌کنند.  ماسک های آتش نشانی نه تنها از ورود دود به داخل ریه ها جلوگیری می‌کند بلکه کل صورت را محافظت می‌نماید. طلق است.فاده شده در قسمت چشم ها از پلی کربنات ساخته شده است. و ضد خش می‌باشد. این ماسک ها را می توان به دستگاه های اکسیژن متصل نمود تا در صورت عدم وجود هوای سالم در محیط آتش نشان بتواند به کار خود ادامه دهد.

رایج ترین و پرکاربردترین ابزار برای مقابله با حریق کپسول آتش نشانی است.. کپسول به عنوان یک ابزار ساده و بسیار کاربردی باید در تمامی محیط های مسکونی ، تجاری ، صنعتی و خودرو نصب و در دسترس افراد باشد. همچنین آموزش های اولیه برای شناخت کاربرد و طریقه ی است.فاده از کپسول ها یا اسپری های آتش نشانی بسیار مهم و حیاتی است..

از آنجایی که آتش نشانی زیر مجموعه شهرداری به شمار می‌آید تجهیزاتی که جهت اطفا حریق باید در ساختمان نصب شود جزء پایان کار به شمار می‌آید و در صورت عدم نصب آنها شهرداری نمی تواند پایان کار صادر نماید. تجهیزاتی که در خیابان ها نصب می شود نیز زیر نظر شهرداری است. و کارشناسان این ادره طبق صلاحدید خود در محل های مناسب تجهیزات مناسبی برای شهر تدارک می‌بینند. اما تجهیزاتی که به عنوان وسایل آتش نشانی که باید توسط آتش نشان ها حمل و نقل شوند از است.انداردهای جهانی برخوردارند و هر ایستگاه اطفا حریق باید طبق است.اندارد از بهترین تجهیزات آتش نشانی برخوردار باشد. در این مقاله سعس داریم به معرفی تجهیزات آتش نشانی بپردازیم امیدوارم ما را تا انتها همراهی کنید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در فیروزکوه