لباس کار و ایمنی در فیروزکوه ( فروش )

Work clothes and safety-1
Work clothes and safety-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



چشمه آب معدنی خمده در فاصله ۵ کیلومتری جاده تهران، فیروزکوه و در مسیر رودخانه حبله رود و در نزدیکی روستای خمده واقع شده‌است. فاصله این چشمه تا جاده فیروزکوه – زرین دشت ۵ کیلومتر است.. آب این چشمه برای درمان بیماری‌های مفاصل و است.خوان، بیماری‌های پوستی (جوش- زخم و …) و زردی کاربر دارد. فصل است.فاده از این آب بهار و تابستان است..

هنگام سر زدن به تمام روستاها و جاذبه‌های طبیعی فیروزکوه و اطراف آن، دیدیم که همواره ردپایی از دیدنی‌های تاریخی در آن‌ها وجود دارند. خوب است. در سفر خود به فیروزکوه، ‌در کنار لذت بردن از طبیعت، چندتا از جاذبه‌های تاریخی را نیز ببینید و بشناسید.

در این دشت کمی است.راحت می‌کنید تا خود را برای عبور کردن از تنگه دوم، یعنی تنگه سا، آماده کنید. تنگه سا،‌ مسیری کوتاه‌تر اما سخت‌تر دارد. در این مسیر قرار است. کمی مهارت‌های صخره‌نوردی و سنگ‌نوردی  شما به چالش کشیده شود؛ اما مطمئن باشید با تمام سختی ارزش تماشای آبشار ساواشی را دارد.


این بازرگانی، به کمک پرسنل با تجربه خود و با بهره گیری از طرح های متنوع، تجهیزات و مواد اولیه مرغوب به سلیقه های بسیاری پاسخ داده و در جهت رضایت مندی شما مشتریان گرامی، تلاش می کند. امیدواریم که شما هم با انتخابی صحیح و هوشمندانه، در جهت افزایش ایمنی و زیبایی محیط کار خودتان گام بردارید

ایمن کالا تمامی انواع لباس کار را تولید و عرضه می کنید : انواع لباس کار بیمارستانی شامل : لباس بیمار, لباس کار و گان جراحی و گان بیمارستانی, انواع لباس کار سرهمی و یکسره, لباس کار خلبانی, لباس کار و دوبنده جین و کتان, لباس کار نیروی خدمات, لباس کار کارگاه های صنعتی و …

هر فعالیت و کاری که به پوشش مخصوصی نیاز داشته باشد بایستی با آن لباس انجام شود. برای مثال آتش‌نشان ها، جوشکار ها و غواص ها و هر کدام لباس مخصوصی به تن می کنند که همان لباسکار آن ها است..(لباس کار ارزان هم یکی از مسائل مرتبط با تهیه لباس برای شرکت ها و سازمان ها میباشد)



( فروش ) های دیگر در فیروزکوه