لوازم امداد و نجات در فیروزکوه ( فروش )

Rescue equipment-1
Rescue equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در این شهرستان اولین کارخانه صنعتی توسط شرکت تأمین ماسه ریخته‌گری (سهامی عام) درسال۵هجری شمسی باهدف تأمین نیاز صنعت ریخته‌گری کشور تأسیس شد وتا کنون به کار خود ادامه می‌دهد. این کارخانه داراینفر نیروی مشغول به کاراست که بیش ازنفر آنها بومی هستند. درراستای ایجاد اشتغال بیش ازپیش این شرکت اقدام به فراهم نمودن زیرساختهای ایجاد دو کارخانه دیگر نموده که رشد صنعت شهرستان را نیز در پی خواهد شد. درسالهای گذشته توسعه غیراصولی و خلاف مقررات مهندسی شهرسازی باعث توسعه شهر و درنتیجه همجواری آن با کارخانه ماسه گردیده که جابجایی کارخانه رابرای آسایش شهروندان فیروز کوهی می‌طلبد. صنعت شیشه‌سازی رواج دارد و کارخانه‌های شیشه‌سازی زیادی در آن مشغول به کارند. همچنین به تازگی کارخانهٔ سیمان فیروزکوه با ظرفیت تولید بالا در این شهرستان راه اندازی شده‌است

قرار است. به یکی از روستاهای سرسبز و پر از کوچه باغ فیروز کوه تهران برویم که غاری باستانی در ارتفاعات آن قرار گرفته است.. غار بورنیک طولانی‌ترین غار تهران و چهارمین غار طولانی ایران است. که به دلیل وجود آثار زندگی انسان‌های غارنشین در آن، ارزش باستانی بسیاری دارد.

تنگه واشی مکانی با جاذبه‌های گردشگری است. که در حدود ۵ کیلومتری شمال غربی شهرستان فیروزکوه قرار گرفته و با داشتن آب و هوای مناسب در تابستان‌ها، میزبان جمعیت کثیری از مسافران و گردشگران می‌باشد. شاید یکی از جذابترین بخش‌های سفر به تنگه واشی حرکت در رودخانه‌ای است. که در بین یک دره سنگی قرار دارد. با توجه به نزدیکی تنگه واشی به شهر تهران، امکان مسافرت یک روزه به این منطقه وجود دارد و به‌خصوص در تابستان هزاران نفر از ساکنین است.ان تهران و دیگر است.ان‌های اطراف به این منطقه مسافرت می‌کنند. در سال‌های اخیر، بسیاری از موسسه‌های توریستی، اقدام به برگزاری تورهای گوناگونی در این منطقه نموده‌اند که همین امر باعث افزایش شهرت و معروفیت این منطقه شده‌است.


لباس ضد گاز با متعلقات، لباس ضد اسيد، لباس كامل ضد اشعه، لباس ضد راديو اكتيو، لباس كار، كلاه ايمني، كفش ايمنی، عينك ايمنی، دستكشهای ايمنی، نقاب ايمنی، نوار ايمنی و خطر، كمربند ايمنی، مخروط شبرنگ، دستكش ضد ولتاژ، جليقه فسفری، انواع ماسك:(بخارات مضر، گرد و خاك، آلودگی محيط، گازهای سمی و خطرناك، مجهز به سيلندر هوای فشرده)،تابلوهای اعلام خطر(دستی و ثابت)، چراغ گردان و چشمك زن، بلند گو دستی، گوشی كم كننده صدا، دستگاه آزمايش گاز محيط، دستگاه آزمايش راديو اكتيو محيط، كابل بر، فيوزكش، ولتاژ متر، قلاب نوك تيز، نوارچسب پهن، گوه، باند قيري، تخته های تثبيت وسايل ناپايدار، ابر بزرگ مستطيلی.

ابزار هیدرولیک: (موتور، جک، فک، قیچی و شلنگهای رابط)، ابزار برش یا سری برنال: (کپسول اکسیژن، کپسول گاز است.یلن، کپسول گاز مایع، فندک، سری برش)، سنگ فرز، اره برقی یا بنزینی، ابزار جرثقیل: (جرثقیلهای دستی، تیفر، چین بلاک، وینچ، اهرم زنجیری، قرقره ساده و مرکب، انواع قلاب، طناب پنبه ای و نخی)، کیسه های نجات: (کیسه های تایی یاتایی، کپسول اکسیژن، شلنگهای رابط، که از ۵/تا ۵تن را از زمین بلند می کنند)، انواع جکهای بزرگ بالا برنده، دستگاههای زنده یاب: (مدل اورتانگسگرات یا A، مدل اوربیفونORBIPHON).

از ویژگی‌های مهم این وسیله انعطاف پذیری بالای آن است.. کاربرد و اهمیت این وسیله در تیم عملیات امداد بسیار بالا است.. از این وسیله می‌توان برای بالا یا حتی پایین رفتن از یک ارتفاع مانند ساختمان است.فاده کرد. در خیلی از عملیات‌ها هم برای بالا یا پایین رفتن از هلیکوپتر است.فاده می‌شود. این نردبان‌ها همانطور که از نامش مشخص است. ساخته شده از طناب و چوب است..



( فروش ) های دیگر در فیروزکوه