ردیاب شخصی در فیروزکوه ( فروش, مشاوره و اجرا )

personal tracker-1
personal tracker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



همین ویژگی باعث بارش سالیانه بسیار زیاد در این منطقه شده و زمین‌های آن را بسیار حاصلخیز می‌کند. به این روستا که بروید، در هر گوشه و کنار آن، باغ‌ها و مزارع سرسبزی می‌بینید که زندگی و نشاط  در آن‌ها جریان دارد. اگر اهل کوهنوردی هستید، می‌توانید به این روستا بروید و در یکی از کوه‌های انار، گوران، یورد، شریف و یا بزکوه ماجراجویی خود را آغاز کنید.

به این روستا که بروید، می‌توانید از طریق دو مسیر جاده لاسک و یا مسیر امامزاده خوشنام، پیاده‌روی ماجراجویانه خود در روستا را آغاز کنید. برای رسیدن به امامزاده خوشنام، دو راه پیش رو دارید که یکی از محله کشک ریز عبور می‌کند و دیگری، جاده لاسک است..

قرار است. به یکی از روستاهای سرسبز و پر از کوچه باغ فیروز کوه تهران برویم که غاری باستانی در ارتفاعات آن قرار گرفته است.. غار بورنیک طولانی‌ترین غار تهران و چهارمین غار طولانی ایران است. که به دلیل وجود آثار زندگی انسان‌های غارنشین در آن، ارزش باستانی بسیاری دارد.


ردیاب کودک مدل G رایان جی پی اس که با عنوان ردیاب پاسپورتی معروف است. ،یک ردیاب کاملا مدرن می باشد. باطری داخلی میلی آمپر و کاملا فلت با قابلیت نگهداری شارژ بین  الی روز و با وزن گرم این ردیاب شخصی را نسبت به سایر ردیاب های مشابه موجود در بازار کاملا متماییز کرده است. . ضخامت نیم میل این ردیاب پرسنلی به شما این امکان را می دهد تا برای جاسازی کردن ردیاب در هر وسیله ای دچار مشکل نشوید . این جی پی اس هوشمند قابلیت است.فاده در کیف پول را نیز دارد. بدنه ردیاب از جنس پلاستیک فشرده و بسیار مقاوم می باشد. حال یک سوال پیش می آید: چرا باید ردیاب شخصی مدل G رایان جی پی اس را خرید؟

علاوه بر موارد فوق مهم‌ترین کاربرد و پرکاربردترین مورد است.فاده از این موقعیت‌یاب، است.فاده از آن جهت موقعیت‌یابی و حفاظت از سالمندان، افراد آلزایمری، حیوانات خانگی و کودکان، به‌ویژه کودکان توانخواه و مبتلا به اوتیسم است..

ردیاب شخصی G دارای نرم افزار AIKA GPS برای گوشی های اندروید و IOS می باشد. شما میتوانید با ورود به بخش محصولات رایان جی پی اس و وارد شدن ببخش محصول خریداری شده ، نرم افزار را در انتهای توضیحات هر محصول دانلود و نصب نمایید . همچنین شما با خرید ردیاب پرسنلی و شخصی از رایان جی پی اس سال اکانت نرم افزاری بدون پرداخت شارژ یا آبونمان سالیانه میتوانید هدیه بگیرید. این ردیاب شخصی هوشمند دارای ماه گارانتی تعویض برد داخلی ردیابی می باشد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در فیروزکوه