لوازم ترافیکی و هشدار در فیروزکوه ( فروش )

Traffic and warning devices-1
Traffic and warning devices-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



رودخانه مهاباد از میان این روستا عبور می‌کند و عاملی مهم در حاصلخیزی و رونق کشاورزی در این منطقه شده است.. یکی از دیدنی‌های این روستای زیبا، حمام تاریخی آن است. که به دوران قاجار برمی‌گردد؛ اما در دوران صفویه ساخته شده است..

اولین راه آهنی که در ایران احداث شد از شاهی یا همان قائم‌شهر کنونی تا بندر شاه یا همان بندر ترکمن امروزی می‌رفت. بعد از راه افتادن اولین قطار از ساری تا بندر ترکمن، پروژ‌ه‌های بیشتر و وسیع‌تری در سطح کشور شروع به کار کرد که راه آهن البرز یکی از آن‌ها بود.

«فیروز پسر یزدگرد، پسر بهرام بود و پادشاهی وی پس از آن بود که برادر و سه تن از خاندان خویش را کشت. گویند در ملک وی هفت سال پیاپی قحطی شد و در آن دوران سخت، رعیت را چنان راه برد که هیچ‌کس از گرسنگی نمرد مگر یکی و او به خداوند نالید که رحمت خویش از او و رعیت او دریغ ندارد و باران ببارد و خدای اجابت کرد ولایت مانند پیش پرآب شد و درختان جان گرفت. فیروز بگفت تا به ری شهری بسازند و آن را فیروز نام کرد و مابین گرگان و دربند نیز شهری بساختند و آن را فیروز نام کردند و…»


اگر در یکی از اتوبان های شهری و یا جاده های برون شهری رانندگی کرده باشید، بدون شک بشکه های پلاستیکی زرد رنگی را در کنار جاده و یا در نزدیکی خروجی بزرگراه ها و همچنین چهارراه ها دیده اید. این بشکه های پلاستیکی موانعی هستند که حریم جاده ها و خیابان ها را مشخص کرده و همچنین در هد...

نوار شبرنگ پارچه‌ای، سفید رنگ بوده و سانتی متر عرض دارد. نوار شبرنگ از جنس پارچه ساخته شده تا مقاومت بالایی در برابر پاره شدن داشته باشد. شما می توانید از آن در دوختن لباس کار، لباس های ایمنی، جلیقه های ترافیکی و ... از آن است.فاده نمایید.

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .



( فروش ) های دیگر در فیروزکوه