ماشین آلات ظروف یکبار مصرف در بومهن ( فروش, خدمات و سرویس )

Disposable container machines-1
Disposable container machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.

یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.


از آن جایی که در این روش از ایجاد خلا به منظور فرم دادن ظروف مورد است.فاده قرار میگیرد. در کوره‌حرارتی صفحات را به دمای درجه‌ی سانتی‌گراد می‌رسانند و بعد در گرمکن اصلی آن‌ها را تا درجه حرارت درجه سانتی گراد داغ می‌کنند.  پس ورقه‌هایی که دیگر نرم شده‌اند را درون قالب ریخته‌و تا سرد شدن و شکل‌گیری نهایی آن‌ها صبر می‌کنند. در انتهای فرایند نیز برش داده شده و بسته‌بندی می‌شوند.

قیمت تعیین شده برای ماشین آلات خط تولید انواع ظروف یکبار مصرف بستگی به مواردی از قبیل ساخت ایران و یا وارداتی بودن، چینی و یا اروپایی بودن برای دستگاه های وارداتی، کیفیت قطعات بکار رفته در ساخت ماشین آلات ایرانی، سرعت و ظرفیت تولید، گارانتی و خدمات پس از فروش و مواردی از این دست دارد. از این رو اگر لیست قیمتی از ماشین آلات مذکور تهیه کنید متوجه اختلاف قیمت قابل ملاحظه ای خواهید شد. قطعات دستگاه های تولید ظروف یکبار مصرف راد ماشین از اروپا وارد می شوند. به همین دلیل نسبت به دستگاه های چینی گران قیمت تر هستند.

با ورق گیر تا میلی مترپرس ترموفرمینگ تولید ظروف یکبار مصرف گیاهی از ورق یا رول ‌با پایه نشاسته ذرت و گندم با ورق گیر تامیلی مترپرس وکیوم فرمینگ تولید ظروف یکبار مصرف PS(‌ارتفاع ظروف تا سانت )‌ با ورق گیر تا میلی مترخط تولید ورق پلاستیکی PS,PP,PE با عرض ورق تا میلیمتر و ضخامت  / تا میلیمتر با ظرفیت کیلوگرم درساعت , است.اندارد مخصوص تولید ورق جهت است.فاده در پرس ترموفرمینگ تولید ظروف یکبار مصرفخط تولید ورق پلاستیکی برای انواع پلیمرهای ABS,PET,PVC سخت و نرم به صورت تک و چند لایه با عرض تا میلیمتر ودر دو رنج ضخامتیه / تا میلیمتر و تا میلیمتر  خط تولید ورق گیاهی به عرض ورق تا میلیمتر و ضخامت / تا میلیمتر و ظرفیت  - کیلوگرم در ساعت با مواد اولیه پایه نشاسته گندم و ذرتخط تولید گرانوال رشته ای از مواد PS,PP,PVC,PET,PE با کاتر مخصوص گرانول و خشک کن -کیلوگرم در ساعت- خط تولید گرانول گیاهی با کامپاند نشاسته ذرت و روغن و سایر افزودنیها با ظرفیت - کیلوگرم در ساعت دستگاه آسیاب عرض تا سانتی متر با و بدون سردکن آب با ظرفیت - کیلو گرم در ساعت ،تیغه شمشیری و چکشی انواع قالب های ظروف یکبار مصرف وکیوم، ‌نیمه فرمینگ و ترموفرمینگ انواع تجهیزات جانبی خطوط تولید ظروف یکبارمصرف و خط تولید ورق شامل :‌غلطک ساده و آجدار  با سردکن روغن و آب با قطر تا میلی متر ، کلندر خط تولید ورق کامل تک و الکتروموتوره ، هدT-Die عرض تا سانتی متر برای انواع مواد پلیمری، میکسر و مخلوط کن مواد تا کیلوگرمی



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در بومهن