ماشین آلات پلاستیک و پلیمر در بومهن ( فروش, خدمات و سرویس )

Plastic and polymer machines-1
Plastic and polymer machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.

حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.

برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.


شرکت کوشا ماشین سپاهان که در طراحی و ساخت ماشین آلات پلی اتیلن فعالیت داشته و تولید کننده دستگاه تزریق پلاستیک برتر در سطح کشور و منطقه است.، ماشین آلات، قطعات و لوازم جانبی مربوط به دستگاه تزریق پلاستیک را در بهترین کیفیت ارائه کرده و بهترین مارک دستگاه تزریق پلاستیک را در بازارهای خارجی و داخلی به فروش می رساند که دارای قیمت ماشین آلات تزریق پلاستیک مناسبی است..

شرکت نکو بهینه ماشین نیز یکی از شرکت های موفق در حوزه انواع دستگاه های تزریق پلاستیک است. که فعالیت های خود را به عنوان تولید کننده دستگاه تزریق پلاستیک از سال شروع نموده و به عنوان نمایندگی انحصاری شرکت ایزومی فعالیت داشته است. که اکنون از بهترین مارک دستگاه تزریق پلاستیک می باشد. این برند، اکنون قیمت ماشین آلات تزریق پلاستیک را در مقایسه با دیگر رقبا، در سطحی مناسب نگاه داشته است..

از دیگر شرکت های مطرح در تولید پلی اتیلن پلی پروپیلن، پلی کربنات، پلی است.ایرن، پی وی سی و پت در پلیمرها و مواد شیمیائی اعم از گلایکول ام ای جی(MEG)، دی ای جی (DEG) می باشد که فعالیت های گسترده ای را در این حوزه انجام داده و تنوع محصولات خود را در بالاترین سطح نگاه داشته است.. این شرکت در تأمین مواد اولیه کارگاه ها و کارخانه های متعدد در صنایع وابسته، نقش موثری داشته است..



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در بومهن