ماشین ابزار در بومهن ( فروش, خدمات و سرویس )

Machine tools-1
Machine tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بومهن از توابع پردیس است. و این منطقه در ارتفاع بین تا متری از سطح دریا قرار دارد و در نتیجه آب و هوای بومهن از تهران بسیار خنک‌تر است.. به همین دلیل مسافران بومهن هوای بسیار مطبوعی را تجربه خواهند کرد و در فصل تابستان که بسیاری از نقاط ایران گرم و سوزان است.، ساکنان این نقطه از خنکای هوای لذت می‌برند. علاوه‌بر این، باید پاکیزگی هوای بومهن را در قیاس با شهر پرترافیک تهران یادآوری کرد که مزیت بزرگی برای ساکنان این منطقه ییلاقی است..

جمعیت شهر بومهن بر اساس سرشماری سال ایران تقریبا ۵ هزار نفر است.. شهر بومهن بدلیل مجاورت با مراکز صنعتی و نزدیکی با مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها رشد چشمگیری داشته است.. بومهن دارای چندین پارک مانند پارک باغ چنار و پارک بهار و پارک طلاییه است.. بزرگترین مجموعه ورزشی این شهر، مجموعه ورزشی و زمین فوتبال امام رضا (ع) نام دارد. همچنین یکی از مراکز ارتباطات ماهواری ای ایران، در کیلومتری بومهن و در نزدیکی پارک علم و فناوری پردیس قرار گرفته است..

منطقه بومهن منطقه‌ای قدیمی است. و وجود آثار تاریخی در توابع آن، اثبات‌کننده این مسأله است.. در سمت جنوب این شهر دهستانی به نام گلخندان وجود دارد و واقع شدن قلعه‌ای تاریخی در این روستا (که ماجراهای مهمی را هم از سرگذرانده)، اهمیت بسزایی به آن‌جا بخشیده است.. از اهمیت این دژ همین بس که طبق اسناد تاریخی، در قرن نهم هجری قمری یکی از حاکمان محلی به نام ملک کاووس پس از شورش در برابر حکومت مرکزی به این‌جا پناه آورد.


ماشین های ابزاری مانند ماشین‌های تراش، ماشین‌های فرز، ماشین‌های حفاری، ماشین‌های اره، ماشین‌های سنگ زنی، ماشین‌های پولیش، ماشین‌های نجاری برای نجاران و برای پردازش هیزم، سکوهای بالابر موتور سیکلت، سکوهای بالابر ماشین، ماشین‌های بالانس تایر، نصب لاستیک‌ها را خواهید یافت. ماشین آلات، ابزار خودرو، پرس کارگاهی، جرثقیل کارگاهی، جرثقیل موتور، لوازم جانبی ماشین ابزار، میز کار، کابین سندبلاست، ابزار هوای فشرده، ابزار هیدرولیک، میز بالابر، میز کار، تجهیزات کارگاهی و هر آنچه در تجهیزات کارگاهی در کارگاه مورد نیاز است..

از این نوع ماشین برای تولید قطعاتی است.فاده می‌شود که دارای تقارن در یک محور گردشی هستند، مانند انواع شافت‌ها و قطعات گرد. ماشین‌های تراش CNC به سادگی توسط جی کد قابلیت برنامه‌ریزی دارند و حداقل دارای دو محور هستند. یک محور گردان X به عنوان محور ثانویه (عمودی) و یک محور Z که به عنوان محور اولیه (افقی) شناخته می‌شود.

در ماشین‌های فرز، قطعه‌کار جهت تراشیده شدن، زیر تیغ برش قرار می‌گیرد و بسته به نوع ماشین، روی آن عملیات انجام می‌شود. این تیغ، که داخل یک اسپیندل شبیه دریل است. دوران می‌کند به این عملیات، فرزکاری گفته می‌شود. در واقع فرز CNC دستورات کامپیوتر را برای حرکت ابزار یا میز به ماشین منتقل می‌کند و انواع عملیات فرزکاری دقیق را روی انواع جنس قطعه‌کار انجام می‌دهد. زبانی که برای ارتباط بین فرز و کامپیوتر است.فاده می‌شود، زبان G یا G-Code نام دارد.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در بومهن