مخمل پاش ، فانتاکروم ، هیدروگرافیک در بومهن ( فروش, خدمات و سرویس )

Velvet Spray, Fantachrome, Hydrographic-1
Velvet Spray, Fantachrome, Hydrographic-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.

بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.


مخمل پاش شامل قرارگرفتن یک لایه برجسته از الیاف مصنوعی روی اجسام است.. با است.فاده از پودر مخمل، نتیجه کار شبیه پارچه مخمل می شود به همین دلیل به آن مخمل پاشی یا چاپ مخمل می گویند. اصطلاح فلوک هم بکار می رود . این عمل را با دستگاه مخمل پاش انجام میدهیم که انواع آنرا در بخش محصولات امگا فلوک میتوانید مشاهده کنید.

فانتاکروم جدیدترین است.اندارد پاششی و جایگزین روش های آبکاری سنتی است.، که ۵ سال پیش توسط پیک کارلو ایتالیایی وارد دنیای صنعت شد و تعریف جدیدی از آبکاری کروم را ارائه نمود، امگا فلوک از سال ۸۸ اقدام به ساخت و تولید دستگاه فانتاکروم تک اپراتور، فانتاکروم دو اپراتور، دستگاه فانتاکروم خانگی و فانتاکروم کابین دار کرد و توانست به واسطه کیفیت و خدمات بالا جایگاه ویژه ای در میان فعالین صنعت بدست آورد در متد آبکاری پاششی یا فانتاکروم، آبکاری توسط دستگاه فانتاکروم و با است.فاده از مواد نانو انجام میگیرد

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در بومهن