حوله بافی در پردیس ( فروش )

Towel weaving-1
Towel weaving-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر پردیس با مساحتی حدود کیلومتر مربع، در ارتفاع تا از سطح دریا قرار گرفته است.. پردیس منطقه‌ای با بافت کوهستانیه و شیبی حدود درصد داره و برخی‌ از این بابت، نسبت به پردیس نارضایتی دارن. کوهستانی بودن این منطقه، آب و هوایی نسبتا سرد و کمکی خشک‌ رو به اون بخشیده. با این حال شهر پردیس، دارای مزیت‌های بسیاری هم هست که جمعیت حدود هزار نفر‌ رو به خودش جذب کرده و همچنان مشتاقان زیادی داره که خواهان سکونت در پردیس تهران هستن. بافت شهر پردیس شامل بخش‌های متفاوتی میشه که از مسکونی گرفته تا توریستی، تحقیقاتی، صنعتی و اداری‌ رو شامل میشه .

در کل، در فازهایی با شرایط ایده آل‌تر و امکانات بیشتر، مثل فاز ، و پردیس، قیمت آپارتمان بیشتر است.. هر چند که در فازهای ، ، و واحدهایی با متراژ کمتر و قیمت مناسب‌تر میشه یافت و نیاز تمام طیف متقاضیان مسکن در پردیس‌ رو برآورده کرد.

من نزدیک به سه سال هست که منزلم رو در خیابان نیروی هوایی تهران فروختم و یه آپارتمان خوب در فاز پردیس خریدم محل کارم تهرانه و هر روز میرم و برمیگردم از هواش و خلوتیش راضیم و از امکاناتش که روز بروز بهتر میشه و از مردمان خوبش اگر قصد خرید دارید عجله کنید چون من فکر میکنم تا چند وقته دیگه کسی نمیتونه دیگه به این راحتی خرید کنه


حوله بافی هنر ساله دستان توانمند و خوش ذوق زنان خراسان جنوبی در روستاها است. که اکنون آوازه جهانی پیدا کرده است.. علی رغم اینکه کشور ایران در دوره‌های مهم تاریخی سهم عمده‌ای در پیشرفت و تکامل صنعت نساجی در دنیا داشته و از مناطق پیدایش و تکامل این صنعت به شمار می ‌رود اما متاسفانه امروزه پیشرفت علم و تکنولوژی صدمات زیادی به نساجی سنتی این سرزمین کهن وارد نموده است.. هنر صنعت حوله بافی ازگذشته‌های دور در است.ان خراسان جنوبی از رواج نسبتا خوبی برخوردار بوده که پس از چندین سال رکود با حمایت ها و برنامه‌ ریزی ‌های مسئولان خراسان جنوبی و  نظارت های متعدد و کارشناسانه و همچنین تلاش هنرمندان مجددا احیاء و در حال گسترش است.. حوله بافی یا توبافی از هنرهای دستی اصیل خراسان جنوبی است. که محصول آن از پنبه، ابریشم یا کرک تهیه می شود و در بسیاری از روستاهای این است.ان رواج پیدا کرده و هنرمندان از این هنر سنتی، درآمد صادراتی نیز...

حمایت هر چه بیشتر سازمان میراث فرهنگی است.ان برای حضور صنعتگران خراسان جنوبی در نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی، فراهم کردن وام، سرمایهگذاری در آموزش و بازاریابی عواملی هستند که برای رشد بافت سنتی پارچه و هنر توبافی باید مورد توجه قرار گیرد.

حوله بافی به روش بافت سنتی که تماماً با دستگاههای بافندگی صورت میگیرد برای بافت انواع منسوجات با کاربردهای متنوع از قبیل حوله دست و صورت، حمام، است.خر، صافی، دستارخان یا سفرة نان، چادرشب، دستمال سفره، دستمال جیبی، شال سر، سجاده، لباس و دیگر به کار گرفته میشود.



( فروش ) های دیگر در پردیس