نخ و الیاف در پردیس ( فروش )

Yarn and fibers-1
Yarn and fibers-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر پردیس تهران، با قدمتی حدود ، سال برای سکونت شهروندان خودش چاره اندیشی کرده و با وجود چالش‌ها و مشکلات زیادی که بر سر راه پردیس بوده، از امتداد یافتن گسل تا مشکلات آب و دسترسی، هر روزه سطح کیفی این شهرک پیشرفت کرده. به گونه ای که بسیاری آینده اون‌ رو به درخشانی شهرک لواسان تهران می بینن.

در کل، در فازهایی با شرایط ایده آل‌تر و امکانات بیشتر، مثل فاز ، و پردیس، قیمت آپارتمان بیشتر است.. هر چند که در فازهای ، ، و واحدهایی با متراژ کمتر و قیمت مناسب‌تر میشه یافت و نیاز تمام طیف متقاضیان مسکن در پردیس‌ رو برآورده کرد.

در اجرای این پروژه درصد سرمایه‌گذاری از طرف بانک مسکن، ۸ درصد از سوی شرکت عمران شهر جدید پردیس، درصد از طرف وزارت راه و ترابری و درصد توسط سازمان توسعه راه‌های ایران انجام شده است.. هزینه تمام شده برای این آزادراه ۵۸ میلیارد ریال از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام شد.


شرکت آبتین تجارت آیریک حدود سی سال است. که در حوزه نخ های مربوط به فرش های ماشینی فعالیت داشته و توانسته است. با بهره مندی از کیفیت بالا، در تولید انواع نخ و الیاف در سطح کشور به موقعیت های ارزشمندی دست یافته و صادرات و  تولید الیاف آکریلیک در ایران را در دستور کار خود قرار دهد. این شرکت همچنین با ارائه قیمت هایی رقابتی ، از برترین تامین کنندگان نخ گردیده که اعتبار بالایی را کسب نموده است.. این کارخانه نخ با تولید نخ و الیاف مصنوعی در ایران ، توانسته است. در است.قلال بیشتر صنعت نساجی کشور ، موثر باشد.

قرن‌ها پیش از میلاد مسیح مصری‌ها، بابلی‌ها و یونانی‌ها پشم را با دست می‌ریسیدند و با آن پارچه‌های زیبایی تهیه می‌کردند و بهترین پارچه‌های پشمی در بغداد، دمشق و ترکیه بافته می‌شد. در قرون وسطا صنعت پشم در شهرهای ایتالیا از جمله ونیز و فلورانس به اوج خود رسید و سپس در سایر کشورهای اروپایی مانند بلژیك، هلند و انگلستان رواج پیدا کرد. به هرحال، از آنجایی که گله داری به منظور تهیه گوشت در اکثر نقاط دنیا رواج دارد می‌توان گفت که بیشتر کشورهای دنیا، تولیدکننده پشم هستند. در بعضی از کشورها مانند است.رالیا، زلاندنو و آفریقای جنوبی بیشتر از گوشت، به پشم حیوان توجه می‌شود. بنابراین، این کشورها از صادرکننده‌های درجه اول پشم در دنیا به شمار می‌آیند. بنابراین یکی از قدیمی‌ترین و مهم‌ترین الیاف نساجی، پشم می‌باشد. پشم از گروه الیاف حیوانی است.. این دسته الیاف از حیوانات مختلفی به دست می‌آیند ولي مهم‌ترین آنها پشم گوسفند می‌باشد. ماده تشکیل دهنده این الیاف نوعي پروتئین است.. پشم گوسفند پرمصرف‌ترین الیاف حیوانی است. و از نژادهای مختلف گوسفندان تهیه می‌شود. از پشم شتر و موی بز و خرگوش نیز در سطح محدودتری در صنعت نساجی است.فاده می‌کنند. رشد الیاف پشم از پیازهای مو که در زیر پوست حیوان وجود دارد شروع می‌شود. سپس از منافذ روي پوست بیرون می‌آید و رشد می‌کند. الیاف پشمی به طور مستقیم رشد نمی‌کنند و بلکه فِرخورده و پیچ و تاب پیدا می‌کنند. این پیچ و تاب از خصوصیات مهم الیاف پشمی است. که پشم را منحصر به فرد کرده است..

نخ یک کالای واسطه ی نساجی است. که در سیستم های مختلف ریسندگی تولید میگردد. اطمینان از کیفیت نخ تولید شده، متضمن تولید محصولی با کارایی مورد نظر میباشد. کنترل کیفیت نخ از طریق اندازه گیری و تعیین مشخصات فیزیکی و مکانیکی نخ امکان پذیر است.. این مشخصات بسته به نوع نخ شامل تعداد الیاف در سطح مقطع، سیستم ریسندگی، نمره نخ، تاب نخ، است.حکام کششی، ازدیاد طول، میزان روغن و مواد افزودنی، میزان جم شدگی در هوای داغ و &#; میباشد.



( فروش ) های دیگر در پردیس