چرم و پوست در پردیس ( فروش )

Leather and skin-1
Leather and skin-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر جديد پرديس با قابلیت‌های گردشگری - توریستی و سیاحتی، موقعيت خاص طبيعی، ارتفاعات،‌ آب و هوای مطبوع و جاذبه‌های طبيعی، در چهارفصل سال، چشم‌انداز زیبایی‌ رو به وجود آورده‌. از نمونه‌هاش میتونیم به این مکان‌ها اشاره کنیم: منطقۀ آبشار

در سرشماری سال ، شهر پردیس تنها نفر جمعیت‌ رو در خودش جای داده بود. بعد از گذشت سال و در سال ، جمعیت این شهر به نفر رسید که رشد فوق العاده‌ای محسوب میشه. اما رشد جمعیت شهر پردیس همین جا متوقف نشد. سال جمعیتش به نفر رسید تا باعث بشه، مسئولین نگاه ویژه‌ای به شهر جدید پردیس تهران داشته باشن و این شهر، بیشترین رشد خودش‌ رو تجربه کنه.

همانند فاز ، این فاز هم دارای خانه‌های ویلایی و آپارتمانه. با توجه به افزایش تقاضا برای خرید خانه در این فاز و محبوبیت بیشترش نسبت به سایر فازهای پردیس (به دلیل وجود امکانات شهری) هزینه‌ی خرید خانه در فاز پردیس هم نسبتا بیشتره.


در کشور ما چرم سازی یک صنعت محبوب و معتبر به شمار می رود و این صنعت جایگاه ویژه ای در کشور دارد . قدمت صنعت چرم سازی در ایران حدود سال تخمین زده شده است. . و کشور ایران یکی از نام‌های آشنا در این صنعت به شمار می رود ودر تولید پوست و صادرات آن به کشورهای دیگر در رتبه بالایی قرار دارد. اما متاسفانه موفقیت چرم ایران در مرحله محصولات نیم ساخته متوقف می‌شود. در واقع باید بگوییم که ایران با تولید پوست خام با کیفیت بسیار بالا یکی از تامین‌کننده ‌های چرم سبک در جهان شناخته می‌شود، اما متاسفانه در نهایی شدن محصولات چرمی در عرصه بین‌المللی رشد چشمگیری نداریم.

تمام این موارد دست به دست یکدیگر دادند که صنعت چرم سازی در ایران افت شدیدی به خود ببیند و در نهایت سال‌های اخیر علی‌رغم وجود است.ادکاران ماهر جایی در عرصه بین‌المللی نداشته باشد. اگرچه امروز شرکت چرم در کشورمان فعالیت می‌کنند، اما این شرکت‌ها توان است.فاده از تمام ظرفیت خود را ندارند. این نشان می‌دهد که پیشرفت ماشین‌آلات و حتی است.فاده از روش‌های متعدد تولید چرم همچنان جای خوبی در بازار چرم جهان ندارد.

خوشبختانه در کشور ایران مشکل کمبود پوست خام و مواد اولیه چرمسازی وجود ندارد. هم‌اکنون مواد اولیه برای کارگاه‌های ‌تولیدی بیشتر چرم خام است. که می‌توان آن را از مراکز مختلفی از جمله کارخانه‌جات چرم دولت آباد تهران، همدان، تبریز و ورامین تهیه کرد. از طرفی امکان نگهداری محصولات چرمی تولید شده به مدت طولانی در انبار وجود دارد؛ به اصطلاح بازاری‌های این حوزه باید بگوییم که این محصولات خاصیت انبارمانی بالایی دارند. بنابراین تولیدکنندگان این عرصه کمتر نگران خرابی یا از بین رفتن محصولاتشان هستند.



( فروش ) های دیگر در پردیس