ماشین آلات نساجی در پردیس ( فروش )

Textile machinery-1
Textile machinery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر پردیس با مساحتی حدود کیلومتر مربع، در ارتفاع تا از سطح دریا قرار گرفته است.. پردیس منطقه‌ای با بافت کوهستانیه و شیبی حدود درصد داره و برخی‌ از این بابت، نسبت به پردیس نارضایتی دارن. کوهستانی بودن این منطقه، آب و هوایی نسبتا سرد و کمکی خشک‌ رو به اون بخشیده. با این حال شهر پردیس، دارای مزیت‌های بسیاری هم هست که جمعیت حدود هزار نفر‌ رو به خودش جذب کرده و همچنان مشتاقان زیادی داره که خواهان سکونت در پردیس تهران هستن. بافت شهر پردیس شامل بخش‌های متفاوتی میشه که از مسکونی گرفته تا توریستی، تحقیقاتی، صنعتی و اداری‌ رو شامل میشه .

شهر جديد پرديس با قابلیت‌های گردشگری - توریستی و سیاحتی، موقعيت خاص طبيعی، ارتفاعات،‌ آب و هوای مطبوع و جاذبه‌های طبيعی، در چهارفصل سال، چشم‌انداز زیبایی‌ رو به وجود آورده‌. از نمونه‌هاش میتونیم به این مکان‌ها اشاره کنیم: منطقۀ آبشار

همین موضوع سبب شده که تا به امروز سطح کیفی سکونت در اونها به حد ایده‌آلی برسه. چرا که علاوه بر وجود انواع امکانات، فاز‌های ، و در بهترین موقعیت جغرافیایی و آب وهوایی شهر پردیس تهران هم هستن که در بین اونها، فاز هم لقب بهترین‌ رو به خودش اختصاص داده. 


شرکت تعاونی دانش بنیان آپافن از جمله شرکت های دانش بنیان موفق است. که در جهت کنترل صنعتی دستگاه های بافندگی فعالیت داشته و با یک دهه تجربه و تخصص ارزشمند خود ، قادر است. تا به بهترین تولید کنندگان ماشین آلات نساجی خدمات اتوماسیون صنعتی و کنترل صنعتی را ارائه نماید.

مرحله سوم: در سده های بعد نخ های تار توسط یک غلتک پیچانیده می شدند؛ پس از باز شدن از روی غلتک به صورت افقی درآمده توسط نخ پود بافته و بر روی غلتک بعدی قرار می گرفت. دستگاه های غلتکی تا اواسط قرن میلادی همچنان یکه تاز عرصه صنعت نساجی و بافندگی بودند تا این که سرانجام در سال میلادی شخصی به نام (جان کی) روش پرتاب ماکوی سریع را اختراع کرد که راه را برای اختراعات پس از خود هموار کرد.

شرکت ماشین سازی احمد از جمله فعالان در حوزه ماشین آلات نساجی و بافندگی است. که با قدمتی چهل ساله توانسته است. در طراحی و ساخت ماشین آلات و قطعات انواع دستگاه ها در خدمت بازار داخلی و خارجی بوده و با طراحی و ساخت انواع قالب های صنعتی در حوزه تجهیزات نساجی ، گامی موثر در 



( فروش ) های دیگر در پردیس