رنگرزی و چاپ پارچه در پردیس ( فروش )

Fabric dyeing and printing-1
Fabric dyeing and printing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر جديد پرديس با قابلیت‌های گردشگری - توریستی و سیاحتی، موقعيت خاص طبيعی، ارتفاعات،‌ آب و هوای مطبوع و جاذبه‌های طبيعی، در چهارفصل سال، چشم‌انداز زیبایی‌ رو به وجود آورده‌. از نمونه‌هاش میتونیم به این مکان‌ها اشاره کنیم: منطقۀ آبشار

در کل، در فازهایی با شرایط ایده آل‌تر و امکانات بیشتر، مثل فاز ، و پردیس، قیمت آپارتمان بیشتر است.. هر چند که در فازهای ، ، و واحدهایی با متراژ کمتر و قیمت مناسب‌تر میشه یافت و نیاز تمام طیف متقاضیان مسکن در پردیس‌ رو برآورده کرد.

با وجود اینکه سکونت این جمعیت در حاشیه‌ی پایتخت، دردسرهای زیاد خودش‌ رو برای شهرداری و اداره‌ی اون داره اما شاید تنها راه حل باشه. سال بود که شهر جدید پردیس در کیلومتری شرق تهران (تهرانپارس) و به عنوان پانزدهمین شهرستان است.ان تهران، ایجاد شد. 


کاربران گرامی، در این وب‌سایت تا حد امکان سعی کرده‌ایم تمام فایل‌ها را با نام پدیدآورندگان آن منتشر کنیم، لذا خواهشمندیم در صورتی که به هر دلیلی تمایلی به انتشار فایل خود در سحا‌فایل ندارید با ما در تماس باشید تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری موضوع اقدام کنیم.

این تاریخچه‎ در آسیا به قبل از اسکندر مقدونی باز می‌گردد. در سال قبل از میلاد مسیح، اسکندر به هند حمله کرد و منسوجات چاپ شده‌ی رنگارنگ را یافت. آن‌ها به کمک مهرهای چوبی این چاپ‌ها را انجام می‌دادند. این روش چاپ پارچه «چاپ بلوکی» نام داشت. بلوک‌های چوبی دارای نقوش حک شده‌ای بودند درست مانند مهرهای لاستیکی مدرن. رنگ، روی الگوها اعمال می‌شد و سپس با فشار بر روی پارچه، نقوش منتقل می‌شدند.

این یک روش خاص و مقرون به صرفه برای رنگرزی پارچه است.. در این روش پارچه بدون تمیزکاری یا صمغ گیری در داخل یک حمام آب سرد که در آن نخ های تار آهار زده دارای میل ترکیبی به رنگینه هستند، پخش می شود. پارچه های چیت بدلی و مشابه اغلب با این روش رنگ می گردند.



( فروش ) های دیگر در پردیس