رنگرزی و چاپ پارچه در شمال تهران ( فروش )

Fabric dyeing and printing-1
Fabric dyeing and printing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از مهم ترین جاذبه های گردشگری محله های شمال تهران موجود در این منطقه می توان به دربند، بام تهران، درکه، پیست اسکی توچال، بازار تجریش، امام زاده صالح، فرهنگسرای نیاوران، پارک قیطریه، کاخ نیاوران، کاخ سعد آباد، نگارخانه جماران، فرهنگسرای ملل، پارک ملت، امام زاده قاسم، پارک جمشیدیه، موزه حیات وحش ایران اشاره کرد. علاوه بر این لازم به ذکر است. که در بسیاری از مراکز خرید موجود در محله های شمال تهران ، شهر بازی ها و مراکز تفریحی بسیار زیادی وجود دارد و در نتیجه بسیاری از خانواده ها برای گردش و تفریح فرزندان خود، ساعاتی را در این شهر بازی ها می گذرانند.

باور عمومی تهرانی ها بر این است. که محله های مرکزی تهران مانند بازار، چاله میدان و حتی ناصر خسرو قدیمی ترین بخش این شهر می باشند. ولی متون تاریخی نشان می دهند هنگامی که شهر ری به عنوان یک شهر مهم شناخته شده بوده است. برخی از روستاها نیز در اطراف آن وجود داشته اند که از سکونت گاه های مهم این منطقه به حساب می آمده اند. یکی از این مناطق طجرشت بوده که امروز اولین محله ای است. که ما به آن اشاره می کنیم.

محله مینی سیتی را می تواند به دلیل قرار گرفتن در دامنه های البرز یکی از خوش آب و هوا ترین محله های تهران به حساب آورد. این محله که در شرقی ترین بخش منطقه تهران قرار گرفته است. از جنوب به ازگل و از شرق به سوهانک منتهی می شود. اولین شهربازی تهران به نام مینی سیتی در این منطقه تاسیس شد و وجود این سازه سبب شد تهرانی ها این منطقه را با این نام بشناسند.


محصولات مورد نظر طرح حاضر، تولید قطعات برنجی میباشد. این قطعات بـصورت شـیرآلات و قطعات مورد است.فاده در گاز رسانی انتخاب شده است.. شیرآلات گـاز رسـانی نـوعی خـاص از شـیرآلات بـشمار مـی آینـد کـه از دقـت بـسیار بـالائی برخوردار بوده و بعنوان قطع و وصل کننده جریان گاز مورد است.فاده قرار می گیرند. از نقطه نظر تنوع، قطعات و شیر آلات گازي به گروه هاي زیر طبقه بندي می گردند: · شیر ربع گرد در اندازه هاي مختلف · شیر دستی وسایل گاز سوز · شیرهاي کنترل چند کاره وسایل گاز سوز · قطعات و اتصالات هر کدام از شیرآلات فوق بر اساس موارد کاربرد تولید و مورد است.فاده قرار مـی گیرنـد کـه در ادامه توضیح لازم در مورد آنها ارائه خواهد شد. ذیلا نمونه هایی از آنها نشان داده شده است. .

در این بخش با طرح توجیهی واحد رنگرزی و چاپ پارچه آشنا خواهید شد . برای چاپ بر روی پارچه از مواد رنگزایی که دارای خواص متفاوت هستند است.فاده می شود . برای رنگرزی پارچه ، در مدت زمان طولانی پارچه به رنگ آغشته می شود ( ماده رنگزا به صورت مایع می باشد ) . برای چاپ روی پارچه ماده رنگ زا ( ماده رنگزا برای چاپ به صورت خمیر می باشد ، البته باید دارای حلالیت خوبی باشد ) در مدت زمان کوتاهی روی پارچه قرار می گیرد . برای چاپ روی پارچه روش های متنوعی وجود دارد که در طرح توجیهی واحد رنگرزی و چاپ پارچه ارائه شده اند . کد های آیسیک مرتبط با طرح توجیهی واحد رنگرزی و چاپ پارچه عبارتند از :

باتیک یک کلمه‌ی اندونزیایی است. که تا امروز نیز اصطلاح آن رایج است.. در این روش چاپ پارچه، از موم برای مقاومت در برابر جذب رنگ است.فاده می‌شود. با این فرآیند، آزادی هنر طراحان به طور قابل توجهی افزایش یافت. چراکه آن‌ها می‌توانستند قبل از فرو بردن کل پارچه‌ی پنبه‌ای در رنگ، الگوها را بکشند. امروزه چاپ بلوک دستی و چاپ باتیک همچنان از محبوبیت زیادی برخوردارند.



( فروش ) های دیگر در شمال تهران