طناب و تور ماهیگیری در شمال تهران ( فروش )

Fishing rope and net-1
Fishing rope and net-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله های شمال تهران تمامی مساحت منطقه پایتخت را پوشش داده اند. این منطقه در حدود کیلومتر مربع وسعت داشته و علاوه بر این که نام "بالا شهر تهران" را به خود اختصاص داده است.، بلکه در واقع در بالا ترین نقطه شهر تهران نیز قرار دارد.  اگر به این منطقه رفته باشید، متوجه شیب تند خیابان های این منطقه شده اید و در حقیقت کاملا مشخص است. که این منطقه از تهران، بر روی کوهپایه های رشته کوه البرز قرار دارد. در منطقه تهران علاوه بر وجود محله های مختلف و بسیار زیاد، امکانات متعددی نیز وجود دارد. امکاناتی که شاید نمونه آن ها را در هیچ کجای پایتخت پیدا نکنید. این منطقه محبوب ترین محله های شمال تهران را در خود جای داده است. و در نتیجه توجه بسیاری از افراد و پایتخت نشینان و حتی توریستان را به خود جلب می کند. 

محله های شمال تهران علاوه بر قرار داشتن در مناطقی که در مطالب بالا اشاره کردیم، در منطقه تهران نیز قرار دارند. دراین منطقه، که از شمال با بزرگ راه صدر و همچنین مدرس، از جنوب با همت و رسالت، از غرب به بزرگراه چمران و همچنین از شرق با خیابان پاسداران همسایگی دارد، تعداد بسیار زیادی از جاذبه های تفریحی و گردشگری وجود دارد. همچنین محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارند از جمله محبوب ترین محله های تهران می باشند و افراد بسیاری علاقه مند به زندگی در این مناطق هستند. این منطقه از محله های بسیار زیادی تشکیل شد که در ادامه به معرفی آن ها پرداخته ایم.

علاوه بر این مراکز خرید متعددی در محله های شمال تهران موجود در این منطقه از پایتخت وجود دارد که از آن ها می توان به بازار ونک، مرکز خرید پاسداران، مرکز خرید پاسارگاد، مرکز خرید میرداماد، مرکز خرید سئول، مرکز خرید آسمان، مرکز خرید الهیه، مرکز خرید اسکان، مجتمع تجاری نگین ظفر، مرکز خرید آرین، پاساژ آسیا، مجتمع تجاری رز میرداماد، بازار صفویه، اشاره کرد.


تور های بسیار بزرگی که به دلایل مختلفی در آب های آزاد رها شده اند، اصطلاحا ghost nets نام می گیرند که متاسفانه امروزه تبدیل به یک خطر زیست محیطی شده اند. دلایلی همچون پارگی ناخواسته تور، رها کردن تور به عنوان زباله و عدم صرفه اقتصادی در بازیافت کردن آن ، گیر کردن تور در پروانه کشتی ها و قایق ها و&#; باعث شده تا بیش از % زباله های اقیانوسی را همین تور ها تشکیل دهند.

برای بیرون آوردن ماهی از آب باید سعی گردد که صفحه محافظ آبشش ماهی گرفته شود، در ماهیهایی مانند کپور که این امر به سختی امکان پذیر است. می توان ماهی را با دو دست بلند کرد که البته برای این کار ماهیگیر باید به داخل آب برود و معمولا به کمک یک فرد دیگر نیاز دارد.

با پیشرفت فناوری، این محصول در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شود. قیمت این نوع طناب به عوامل متفاوتی وابسته است.. از جمله این موارد می‌توان به سایز (طول و قطر) طناب، کیفیت مواد تشکیل دهنده و کشور سازنده اشاره کرد. قیمت طناب‌ها یا به صورت متری یا بصورت کیلویی محاسبه می‌شود. نحوه محاسبه سایز طناب صیادی بدین شکل است. که: سایز (قطر) این طناب از میلی‌متر الی  میلی‌متر است.. با افزایش قطر این محصول وزن هر متر از آن نیز افزایش پیدا می‌کند و  تعداد رشته نخ‌های مصرفی در آن محصول زیادتر می‌شود. متراژ این طناب نسبت به دیگر محصولات بیشتر است. و هر کروپ آن حدوداً تا متر طول دارد.



( فروش ) های دیگر در شمال تهران