ماشین آلات نساجی در شمال تهران ( فروش )

Textile machinery-1
Textile machinery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



منطقه شهرداری تهران یعنی شمالی ترین منطقه تهران که از زیباترین و خوش آب و هوا ترین مناطق آن نیز به شمار میرود ، یکی از زیباترین مناطق تهران است. . منطقه در شمال تهران یکی از گرانترین مناطق تهران است. . بالابودن قیمت ملک در این منطقه از این جهت است. که مردم این منطقه از سطح رفاه و امکانات مطلوبی برخوردارند و همچنین آب و هوای مطلوب آن طرفداران زیادی را برای زندگی در این نقطه از تهران جذب میکند . محله های منطقه عبارتند از : اراج &#; ازگل &#; امام زاده قاسم &#; اوین &#; باغ فردوس &#; تجریش &#; جماران &#; چیذر &#; حصاربوعلی &#; حکمت &#; داراباد &#; دربند &#; درکه &#; دزاشیب &#; زعفرانیه -سوهانک &#; فرمانیه &#; قیطریه -کاشانک &#; گلابدره &#; محمودیه &#; 

دومین مورد ای معروف ترین محله های شمال تهران جایی نیست جز تجریش دیدنی! محله‌ تجریش از قدیمی‌ترین و زیباترین مناطق شهر تهران است. که درست در شمال این شهر قرار گرفته و تهرانی و غیرتهرانی آن را می‌شناسند. از پدرهایتان که بپرسید حتماً خاطراتی برای تعریف کردن از تجریش و حال و هوای قدیمش دارند، اینجا هم مانند اکثر خیابان‌های قدیمی شهر تهران دست‌خوش تغییرات شده اما قرارگیری چند خانه و کاخ تاریخی در این محله باعث شده تا هنوز هم بتوان در میان کوچه‌ها و خیابان‌هایش ردی از تاریخ را پیدا کرد.

محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارند جاذبه های گردشگری بسیار زیادی را در درون خود جای داده اند. از در محله های شمال تهران موجود در این منطقه، انواع و اقسام رستوران ها و  کافه ها وجود دارد که هر کدام از آن ها با وجود دیزاین و دکوراسیون متفاوت خود، از محبوب ترین کافه های تهران می باشند و همچنین افراد بسیاری برای گشت و گذار های شبانه و شکم گردی به این منطقه از پایتخت می روند.


واحد تولیدی صنعتی ایران ماسوره دارای سابقه ای طولانی و درخشان در تامین دستگاه های بافندگی دارد که توانسته است. با بهره مندی از تجهیزات پیشرفته و کیفیت بالای محصولات خود، ضمن ارائه انواع ماشین آلات به بازار داخلی ، بخش صادرات خود را نیز تقویت کرده و قطعات مورد نیاز را به بسیاری از تولید کنندگان ارائه نماید. ضمن آنکه خود نیز به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان ماشین آلات نساجی در کشور و منطقه شناخته می شود.

نساجی دات کام [Nasaji.com] به عنوان مرجع تخصصی صنعت نساجی با هدف فعال کردن کسب و کارهای مرتبط با صنعت نساجی به منظور ارتقای سطح دانش و بروز نگه داشتن خود در این صنعت با الهام از نمونه های موفق صنعت نساجی و پیشرفته های گسترده علمی در این حوزه راه اندازی شده است.. نساجی دات کام، یک مجله آنلاین نساجی و با نگاهی وسیع و عمیق به طور پیوسته در حال رصد کردن تحولات این بخش از بازار در سراسر جهان می باشد. تیم نساجی دات کام با تجربه گسترده و دانش فنی بالا در این حوزه در صدد رشد و تعالی صنعت نساجی در کشور همگام با بزرگان این صنعت در جهان و به دست آوردن سهم بیشتری از این بازار بزرگ جهانی است.. ما متعهد هستیم که به شما کمک کنیم تا به طور کامل از فرصت‌های ارائه‌شده توسط بازار بهره‌مند شوید. نساجی دات کام به دنبال کنندگان خود این امکان را می‌دهد که با ارائه تحلیل عمیق از بازار و رقبای آن‌ها از طریق اخبار صنعت نساجی، آگاهی از فناوری های جدید و مقالات تخصصی تصمیمات آگاهانه و اصولی بگیرند. ما همچنین چالش‌های موجود در است.راتژی های فروش را شناسایی کرده و کمک می‌کنیم تا به بهترین شیوه ممکن به مخاطبان هدف خود دست یابند.

شرکت پترو سرو ریتون که اکنون با نام سرو ریتون پردیس فعالتی می کند، یکی از سازندگان ماشین آلات ریسندگی است. که فروش ماشین الات کاغذ، فیلم و منسوجات نبافته ، آپرون و کاتکس ریسندگی ، تیغه های برش  را در برنامه کاری خود داشته و یکی از شرکت های معتبر و شناخته شده در ارائه  انواع ماشین آلات نساجی است.. از سویی دیگر، با تکیه بر تخصص و دانش به روز خود، همواره راهنمایی و مشاوره های لازم را در خصوص آشنایی با دستگاه های نساجی به مشتریان خود ارائه می نماید.



( فروش ) های دیگر در شمال تهران