چرم و پوست در شمال تهران ( فروش )

Leather and skin-1
Leather and skin-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بازار بزرگ تجریش با آن همه رنگ و لعاب و نزدیکی به امامزاده صالح دو دلیل اصلی برای شلوغ بودن و پررفت‌وآمد بودن محله تجریش در تهران هستند. البته که مراکز خرید مدرن، پاساژها و دسترسی آسان به این خیابان در پررفت‌وآمد بودنش بی‌تأثیر نیستند. تمام این شرایط و ویژگی‌ها محله تجریش را از هر نظری برای اقامت بلندمدت و یا کوتاه‌مدت مناسب می‌کند.

محله نارمک تهران که به محله صد میدان معروف است.، دارای / کیلومتر مربع مساحت و سه ناحیه شهری است.. ۸ هزار و خانوار با هزار و نفر جمعیت دارد. این منطقه یکی از قدیمی‌ترین مناطق تهران است. که در قدیم، نام آن ده نارمک بوده‌است، یکی از مناطق خوش آب و هوا و سردسیری تهران به‌شمار می‌رود. این محله که در ضلع شمالی محله

تا اینجا اکثر گزینه‌های معرفی شده به عنوان معروف ترین محله های شمال تهران جز محله‌های قدیمی و اصیل تهرن بودند؛ اما در این میان جای یک محله نوساز اما محبوب خالی بود. محله جردن! این محله که قدیمی‌ها آن را با نام نلسون ماندلا یا خیابان آفریقا می‌شناسند در حال حاضر از نظر بافت یکی از نوسازترین محلات پایتخت به حساب می‌آید که از قضا بسیار هم گران و لاکچری است.؛ اما این گران بودن به هیچ عنوان از تقاضای مردم برای سکونت در محله جردن کم نکرده است..


 ما هرگز نمی توانیم بفهمیم که صنایع از کی و از کجا شروع شده ،ولی می توانیم بپذیریم که کانون عمده صنعت و هنر در آسیای مرکزی و نواحی اطراف آن که ایالات و عشایر ایران از آن جمله اند بوجود آمده است. . پیشرفت روشهای صنعتی ، چه مدیون تکامل تدریجی باشد ، چه مدیون اختراعات ، به هرحال نتیجه زحمات دسته جمعی مردمی است. که پیوسته متراکم تر می شود ، و هر نسل تجارب پیشینییان خود را به ارث می برد و پیشرفت صنعتی نتیجه آن تجارب است. .

کروکو با تولیدکنندگان حرفه‌ای داخلی و صنعتگران مجرب حوزه چرم در کشورهای پیشرفته‌ای چون ایتالیا، آلمان، ترکیه و غیره نیز همکاری می‌کند. از محصولات شیک و امروزی چرم کروکو چنین بر می‌آید که هدف این شرکت نمایش لوکس بودن از طریق تولید حرفه‌ای محصولات چرمی برای مشتریان این برند در سرتاسر ایران است..

اگرچه این روزها دیگر خبری از کارخانه قدیمی چرمسازی آلمانی تبریز نیست، اما وجود این کارخانه سرنخی برای ادامه صنعت در این شهر بود. این روزها شاهد کارخانه‌های متعدد چرم سازی و کارگاه‌های کوچک و بزرگ تولیدات محصولات چرمی در شهر تبریز هستیم که باعث شده است. چرم تبریز به مرور زمان بر سر زبان‌ها بیفتد و جایگاه خود را در نزد مردم بالا ببرد.



( فروش ) های دیگر در شمال تهران