نی و حصیر در شمال تهران ( فروش )

straw and mat-1
straw and mat-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شمال تهران از لحاظ دسترسی به حمل و نقل عمومی سطح خیلی خوبی را داراست . خط مترو تهران که جنوب پایتخت را به شمال آن متصل میکند دارای چندیاتون ایستگاه مترو در شمال تهران است. که بسیار پر رفت و آمد هم هستند . برای مثال ایستگاه مترو تجریش که آخرین ایستگاه خط مترو تهران است. ، در روزهای آخر هفته و تعطیلات پذیرای گردشگران بسیاری است. . از طرفی پایانه اتوبوسرانی تجریش دارای یک خط brt به جنوب تهران و تعداد زیادی خطوط اتوبوسرانی شرکت واحد به مقاصد پایانه های مختلف است. . خطوط تاکسیرانی شمال تهران نیز همه روزه مسافران بسیاری را به سرتاسر پایتخت جابجا میکنند .

یکی از بهترین ویژگی های منطقه تهران و به ویژه محله های شمال تهران دسترسی بسیار آسانی که در آن وجود دارد می باشد. در واقع اگر قصد داشته باشید که به هر نقطه از این منطقه بروید به سادگی و با است.فاده از وسایل نقلیه عمومی می توانید به آن ها دسترسی پیدا کنید. در این منطقه از پایتخت مترو، خطوط بی آر تی، خطوط اتوبوس و همچنین پایانه های تاکسیرانی اشاره کرد. در نتیجه کافیست قصد داشته باشید که به محله های شمال تهران واقع در منطقه بروید. در کوتاه ترین زمان می توانید به آن ها دسترسی پیدا کنید.

شمال تهران در حوزه خدمات درمان نیز دارای مراکز درمانی و بیمارستان های متعددی است. . این مراکز درمانی بعضا دولتی و در بعضی موارد خصوصی هستند . در ادامه نام چند مرکز درمانی و بیمارستان شمال تهران را بهمراه آدرس اضافه کرده ام تا با آنها آشنا شوید :


می تواند جلوه بهتری را در ذهنتان از قدمت کشورتان ایجاد کند. همانطور که در بالا اشاره کردیم خیلی از افراد توانمندی های زیادی دارند در تولید حصیر و به دلیل نداشتن بازار های مناسب و پیدا نکردن آن از این هنر خسته شده اند و تمایلشان نسبت به تولید این محصولات بسیار کم شده است.. از این رو شرکت ما با توجه به تخصصی که دارد توانمندی معرفی محصولات حصیری شما را در سطح جهانی و داخلی دارد تا شما بتوانید به راحتی به تولیدات خودتان ادامه دهید.

حصيربافي يا بافت بوريا بي گمان يکي از قديمي‌ترين صنايع دستي و شايد کهن‌ترين آنها باشد نمونه‌هاي بدست آمده در بين النهرين و آفريقا گواه آن است. که حصيربافي و سبدبافي، منشاء نه فقط نساجي بلکه سفالگري يا کوزه گري نيز بوده است..

حصیر بافی هنری بسیار قدیمی است. و در گذشته دور نیز در بسیار از کشور های آفریقایی و کشور های آسیایی در شرق و جنوب به ویژه در ایران قدمت دارد و در حال حاضر نیز در برخی از است.ان های شمالی و جنوبی ایران و اکثرا در روستا ها مشغول به انجام این هنر زیبا هستند.



( فروش ) های دیگر در شمال تهران