رنگرزی و چاپ پارچه در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش )

Fabric dyeing and printing-1
Fabric dyeing and printing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر تولید کننده محصول هستید یا به دنبال شغلی در حوزه تولید مبلمان، تولید کابینت و &#;. می گردید می توانید به چهاردانگه برای موارد مختلفی مراجعه کنید. برای مثال اگر تولیدکننده ورق های ام دی اف هستید احتمالا برای خرید روکش پی وی سی لازم است. به این منطقه سری بزنید. اگر یک فرد معمولی هستید هم می توانید برای سفارش کابینت، مبلمان، یا خرید این موارد به بازار چهاردانگه مراجعه کنید.

علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.

چهاردانگه شهری با حدود ۵ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی شهر تهران بزرگراه آیت الله سعیدی واقع شده است..این شهر دارای قدمت بالایی بوده و خود شامل دو شهرک صنعتی برگ می باشد. وجود این دو شهرک صنعتی در جوار شهر چهاردانگه موجب شده که این شهر از نظر تولیدی یکی از قطب های است.ان تهران به شمار آید. وجود شرکت های بزرگی از جمله؛ ایران خودرو دیزل، سدید، کیان تایر، لوله سازی، سینجرگاز،یاران و &#; خود مؤید این موضوع می باشد.


وسمه از جمله گیاهانی است. که علاوه بر خواص دارویی در صنعت رنگ هم کاربرد هایی دارد. دلیل این امر وجود رنگ دانه های قرمز و آبی در این گیاه است. که بسیار مورد است.فاده قرار می گیرد. نقش وسمه در رنگرزی تنها به رنگ آمیزی محدود نمی شود بلکه خواص این گیاه بر روی حفاظت پارچه در برابر نور هم نقش دارند. بر اساس تحقیقات انجام شده این موضوع به اثبات رسیده است. که پارچه پنبه ای که با وسمه رنگرزی شده است. به دلیل داشتن خاصیت ضد میکروبی، باکتری ها و میکروب ها در آن پارچه از بین رفته اند و از انتشار میکروب بر روی منسوجات بیمارستانی جلوگیری شده است..

این تاریخچه‎ در آسیا به قبل از اسکندر مقدونی باز می‌گردد. در سال قبل از میلاد مسیح، اسکندر به هند حمله کرد و منسوجات چاپ شده‌ی رنگارنگ را یافت. آن‌ها به کمک مهرهای چوبی این چاپ‌ها را انجام می‌دادند. این روش چاپ پارچه «چاپ بلوکی» نام داشت. بلوک‌های چوبی دارای نقوش حک شده‌ای بودند درست مانند مهرهای لاستیکی مدرن. رنگ، روی الگوها اعمال می‌شد و سپس با فشار بر روی پارچه، نقوش منتقل می‌شدند.

در اوایل قرن هفدهم، شرکت هند شرقی لباس‌های نخی چاپ شده را از هند به اروپا وارد کرد. در آن زمان چاپ پارچه‌ی هندی، یکی از بهترین‌ها در دنیا بود. با رنگ‌های پررنگ و طرح‌هایی که در برابر محو شدن مقاوم بودند، بسیار مورد توجه قرار گرفتند. اولین چاپ رنگی در حدود سال در اروپا گسترش یافت. اما در فرانسه و انگلیس، قوانینی در سال‌های و میلادی به تصویب رسیدند که بر اساس این قوانین واردات لباس‌های چاپ شده ممنوع شد تا به افزایش تولید داخلی کمک کند.



( فروش ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه