پارچه در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش )

the cloth-1
the cloth-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در نهایت توصیه می کنیم که قبل از تصمیم نهایی و خرید محصولات، خودتان سفری به چهاردانگه داشته باشید. بسیاری افراد از این شهر و محصولات آن تعریف می کنند و افرادی نیز به کیفیت محصولات آن خرده می گیرند. شاید بهترین قاضی خودتان باشد که با حضور در این شهر بتوانید تجربه ای بی نظیر از خرید کابینت یا دیگر محصولات این شهر را داشته باشید.

همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.

هنگامی که تمام نیازهای یک تولیدکننده برای تولید یک محصول در یک محدوده کوچک تأمین شود، در هزینه ها به شدت صرفه جویی خواهد شد. همین مسئله باعث شده که قیمت تمام شده محصولات برای تولیدکننده کمتر شود و در نهایت فروشنده و خریدار نیز متحمل هزینه های کمتری شده و سود همه مهره های دخیل در این معامله افزایش یابد.


تولید بالا به‌‌‌دنبال نهایت تلاش در تولیدنخی که بتواند در سرعت‌‌‌های بالا کار نماید مورد هدف قرار گرفت. هم‌‌‌زمان با پیشرفت در ماشین‌‌‌های واترجت ماشین‌‌‌های ایرجت توسعه و تکمیل پیشرفت‌‌‌های قبلی برای بافندگی با نخ‌‌‌های ریسیده شده و صنعتی در سال ، ماشین‌‌‌های ایرجت در سال برای رنج وسیعی از انواع بافت پارچه حتی بافت با نخ‌‌‌های آبدوست به‌‌‌صورت مخلوط، آماده شد. ماشین‌‌‌های ایرجت به‌‌‌طوری مورد قبول صنعت قرار گرفت که تولید این ماشین‌‌‌ها به‌‌‌صورت انبوه شروع و برای بافنگی پارچه‌‌‌های با کیفیت بالا در نظرگرفته شد.

این ماشین به‌‌‌صورت کاملاً اتوماتیک و در انواع مختلف ساخته می‌‌‌شودو امروزه به‌‌‌صورت قابل‌‌‌توجهی در انواع مختلف که به‌‌‌وسیله کامپیوتر کنترل و کاملاً رقابتی با سایر ماشین‌‌‌ها عرضه می‌‌‌گردد. هم‌‌‌چنین تنوع بافت در انواع کشباف برای مدل CUT-and-Sew به صورتی است. که تقاضای زیادی برای بافت‌‌‌های تک (به صورت پیش‌‌‌تنه که قبلاً به‌‌‌صورت دستی بافته می‌‌‌شد) وجود دارد.

به منظور تولید با کیفیت بالا، عملیات سفیدگری بدون وارد نمودن تنشن به پارچه، هر سه این رینگ‌‌‌های پارچه‌‌‌های حلقوی، ریلکسیشن مداوم، ماشین‌‌‌های شست‌‌‌وشو مداوم و &#; از پیشرفت در تکنولوژی و طراحی خوبی برخوردار بوده‌‌‌اند. .مراحل آهارگیری، شست‌‌‌و‌‌‌شو و سفیدگری پارچه‌‌‌های بافته شده‌‌‌ی تار و پودی.



( فروش ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه