طناب و تور ماهیگیری در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش )

Fishing rope and net-1
Fishing rope and net-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تولیدکننده و فروشنده همواره فروش بیشتر و سود کمتر را در این نوع بازارها به فروش کمتر و سود بیشتر ترجیح می دهند. بدین ترتیب با فروش بیشتر باعث رونق کسب و کار خود شده و جدای از کسب اعتبار نزد تأمین کنندگان کالای خود، پیش خریداران نیز خوش‌نام خواهند شد.

یکی دیگر از نام‌های چهاردانگه تهران، بازار مبل چهاردانگه است.. این مسئله به این دلیل است. که بازار مبل این شهر را می توان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران به شمار آورد. تنوع طرح و رنگ مبلمان چهاردانگه بدون شک باعث می شود که شما دست خالی از آنجا خارج نشوید.

اگر تولید کننده محصول هستید یا به دنبال شغلی در حوزه تولید مبلمان، تولید کابینت و &#;. می گردید می توانید به چهاردانگه برای موارد مختلفی مراجعه کنید. برای مثال اگر تولیدکننده ورق های ام دی اف هستید احتمالا برای خرید روکش پی وی سی لازم است. به این منطقه سری بزنید. اگر یک فرد معمولی هستید هم می توانید برای سفارش کابینت، مبلمان، یا خرید این موارد به بازار چهاردانگه مراجعه کنید.


با توجه به بسته های یک کیلویی ، هرچه چشمه های تور کوچک تر باشند و تور دارای تراکم بیشتری باشد، طبعا مساحت آن کمتر خواهد بود و هرچه این چشمه ها بزرگتر شوند، و سایز نخ کوچک تر باشد ، با تهیه بسته یک کیلوگرمی یک تور بزرگ تر خواهیم داشت.

این محصول از بهترین الیاف پلی پروپیلن و پلی اتیلن به صورت تابیده شده به هم تولید شده و دارای سایزهای متنوعی است.. این محصول دارای مقاومت بالایی در برابر آب، رطوبت و پوسیدگی است.. از دوام و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است.. ریسمان صیادی با است.انداردهای خاص و مشخصی ساخته شده است. و با محیط زیست نیز سازگار است.. تنوع بالایی در رنگ دارد و اغلب در رنگ های قرمز، سفید، آبی و زرد و … تولید می‌شوند. همچنین این محصول قابلیت تحمل وزن بالا را به خوبی دارد و بسیار محکم و مقاوم است..

همه ما میدانیم ماهیگیری یک ورزش و تفریح بسیار آرامش بخش و در عین حال هیجان انگیز است. . مطالعات و بررسی ها نشان داده است. ماهیگیری می تواند علاوه بر تنش زدایی و ایجاد آرامشِ ناشی از حضور در طبیعت ، کمک شایانی به رفع بیماریهای عصبی همچون افسردگی و اظطراب بکند و یک تمرین بسیار موثر در افزایش صبر و حوصله برای همگان باشد.



( فروش ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه