نخ و الیاف در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش )

Yarn and fibers-1
Yarn and fibers-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



چهاردانگه بیشتر بخش هاییش که نمایشگاه و فروشگاه ها هستند خیلیی پررفت و آمد هست و بخش های صنعتیش بیشتر کسانی در رفت و امد هستن که در این صنایع مشغول به کار هستن، اما به واقع این بخش از شهر میدونم مشاغل خیلی زیادی رو پوشش داده و از نظر اهمیت در اشتغال خیلی بخش مهمیه

البته دقت کنید که شهرستان ساری نیز دارای بخشی به نام چهاردانگه است.. به همین دلیل معمولاً هنگام نام بردن آن از واژه چهاردانگه تهران است.فاده می کنیم که با چهاردانگه ساری اشتباه نشود. بازار مبل چهاردانگه و بازار نعمت آباد نیز نام‌های دیگر چهاردانگه تهران هستند.

اگر چرخی در شهرستان چهاردانگه تهران بزنید، محصولات و صنایع زیادی را در آن مشاهده خواهید کرد. صنعت مبلمان و کابینت جزء محصولات شاخص این بازار عظیم محسوب می شوند. افراد زیادی در حال تولید و عرضه انواع کابینت بخصوص کابینت های با


ابریشم در حدود سال پیش وارد ایران شد. در حالی که سال قبل از آن در چین رواج داشته است.. ابریشم نیز از گروه الیاف حیوانی می‌باشد و ساختار پروتئینی دارد. ابریشم دارای درصد پروتئینی به نام فیبروئین و درصد صمغ سریسین است. و بقیه مواد آن چربی و واکس و مواد معدنی می باشد. الیاف ابریشم توسط کرم ابریشم تولید می شود. کرم ابریشم پس از آنکه بالغ شد به یك پروانه تبدیل می‌شود و پیله‌ای را که دور خود تنیده بود را پاره می‌کند و به صورت پروانه از آن خارج می‌شود. غذای کرم ابریشم برگ درخت توت است.. طول الیاف ابریشم از متر تا متغیر است.. الیاف ابریشم تنها لیف طبیعی است. که یکسره یا فیلامنت می‌باشد. برای تهیه نخ از پیله‌های سالم آنها را در یك ظرف آب جوش و کمی صابون قرار می‌دهند و سپس سر لیف هر پیله به صورت یك نخ فیلامنتی ابریشم تبدیل می‌شود. ابریشم سطح صافی دارد و در مقابل حرارت و نور خورشید مقاومت بالایی ندارد. الیاف ابریشم به خاطر درخشندگی زیاد، در محصولات تزئینی و پارچه های گران قیمت و بافت فرش‌های نفیس است.فاده می‌شود.

 ماده اولیه الیاف باز بافته به صورت پلیمر در طبیعت وجود دارد و انسان با ایجاد تغییراتی در این پلیمر قابلیت حل شدن در یك حلال مناسب و سپس ریسیده شدن را به این مواد می‌دهند. ویسکوز، دی است.ات، تری است.ات و کازئین از جمله این الیاف می‌باشند.

    پلیمر پلی است.ر مورد است.فاده برای تولید الیاف نساجی از پلیمریزاسیون اسید ترفتالیك و اتیلن گلیکول در داخل یک راکتور تحت کنترل با دما و فشار معین و با حضور کاتالیزور مناسب ساخته می‌شود. از پلیمریزاسیون این مواد، پلي است.ر به وجود می‌آید و پلیمر حاصل را در دستگاهی به صورت جامد در آورده و به قطعاتی کوچک به نام چیپس خرد می‌کنند. چیپس پلیمر را شست وشو داده و خشک می‌کنند تا رطوبت آن گرفته و آماده تغذیه به دستگاه ذوب ریسی گردد. الیاف پلي است.ر به روشی ذوب ریسی تولید می‌شوند. پس از آماده سازی چیپس پلي است.ر، آنها را در داخل مخزن تغذیه دستگاه ذوب ریسی می‌ریزند. چیپس‌ها ضمن ذوب شدن، با فشار از فیلتر مخصوصی عبور کرده و پلیمر مذاب وارد دستگاه رشته ساز می‌شود. رشته‌های فیلامنتی خارج شده از دستگاه رشته ساز بلافاصله سرد شده تا منجمد شوند. پس انجماد، فیلامنت ها برروی بوبین‌هایی پیچیده می‌شوند. برای اینکه الیاف پلی است.ر حالت مناسب و است.حکام کافی پیدا کنند آنها را از غلتك‌های کشش عبور می‌دهند. به عبارتی، فیلامنت‌های تولیدی را  تحت کشش قرار می‌دهند تا ضمن آرایش یافتگی مولکولی در الیاف، قطر و نمره الیاف به حد دلخواه برسد. فیلامنت‌های تولید به این روش هم می توانند به صورت فیلامنت درصنعت نساجی مورد است.فاده قرار گیرند و هم به صورت الیاف بریده بریده که در طول‌های کوتاه (در حد طول الیاف پنبه) یا بلند (درحد طول الیاف پشم) برش داده می‌شوند. در ضمن، فیلامنت‌های پلی است.ر مصارفی غیر از تولید پارچه نظیر مصارف صنعتی نیز دارند.



( فروش ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه