رنگرزی و چاپ پارچه در شهریار ( فروش )

Fabric dyeing and printing-1
Fabric dyeing and printing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهریار شاعر سه زبانه است.. او به همه زبانها و ملتها احترامی کامل دارد. در اشعار او بر خلاف برخی از شعرای قومگرا نه تنها هیچ توهینی به ملل غیر نمی شود بلکه او در جای اشعارش می کوشد تا با هر نحو ممکن سبب انس زبانهای مختلف را فراهم کند. اشعار او به سه زبان ترکی آذربایجانی،فارسی و عربی است. .

استاد شهریار در اوایل تحصیل پزشکی، دلباخته‌ی دختری به نام ثریا شد و این دو مدتی نیز با هم نامزد بودند اما رقیب عشقی شهریار پسرعموی رضاشاه و شخصی پرنفوذ بود. ثریا، علی‌رغم اینکه به شهریار علاقه‌مند بود، در نهایت مجبور شد با چراغعلی سالار حشمت ازدواج کند.

مجموعه تلویزیونی شهریار به کارگردانی کمال تبریزی در ۸ ساخته شد و در آن جلوه‌هایی از زندگی این شاعر به تصویر کشیده شده است.، این مجموعه در سال ۸ از شبکه دوم سیما به نمایش درآمد و از سوی برخی فرزندان شهریار مورد انتقاد قرار گرفت.


به این روش، رنگرزی پلیمری یا رنگرزی ریسندگی نیز گفته می شود؛ در این روش رنگدانه های رنگی در داخل محلول پیوند می خورند و به دلیل اینکه فیلامنت ها در داخل محلول شکل می گیرند، سریعاً در داخل آنها نفوذ می کنند. الیاف سلولزی و غیر سلولزی دقیقاً با همین روش رنگ آمیزی می گردند. این روش رنگرزی سریع و تمیز است.، و الیاف رنگ شده براق و شفاف به نظر می رسند.

یکی از موادی که برای رنگرزی پارچه به رنگ اضافه می شود، ماده آنتی میگریشن (Anti Migration) است.. به طور کلی رنگ حالت فرّار دارد و تمایل ندارد که در یک نقطه ثابت بماند. این ویژگی مخصوصاً زمانی که به رنگ حرارت داده می شود، محسوس است. و ماده آنتی میگریشن نیز به همین دلیل به رنگ اضافه می شود. بنابراین اگر این ماده به رنگ اضافه نشود، زمانی که پارچه آغشته به رنگ برای حرارت دیدن و خشک شدن رنگ وارد دستگاه است.نتر می شود، رنگ روی پارچه به اطراف پخش شده یا به اصطلاح فرار می کند.

دلیل است.فاده از دستگاه ترموزول این است. که در روش قبلی که عملیات رنگرزی پارچه با فولارد انجام می شد، در برخی رنگ های تیره ممکن است. رنگرزی کیفیت مناسبی نداشته باشد و به اصطلاح رنگ ممکن است. کمی حالت بوری پیدا کند. به همین دلیل برای رنگرزی پارچه هایی که رنگ های تیره ای دارند، از دستگاه ترموزول است.فاده می شود. روش رنگرزی و نحوه کار دستگاه ترموزول دقیقاً مانند روش قبلی است. با این تفاوت که همه مراحل آن در یک محیط سربسته انجام می شود.



( فروش ) های دیگر در شهریار