پارچه در شهریار ( فروش )

the cloth-1
the cloth-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی، که با منظومه‌ی «حیدر بابایه سلام» و اشعاری چون «حالا چرا» و مناجات «علی ای همای رحمت» شناخته می‌شود، آن‌قدر در ادبیات ایران تأثیرگذار بوده که سالروز درگذشت وی در تقویم رسمی کشور به نام «روز شعر و ادب پارسی» نام‌گذاری شده است..

مجموعه تلویزیونی شهریار به کارگردانی کمال تبریزی در ۸ ساخته شد و در آن جلوه‌هایی از زندگی این شاعر به تصویر کشیده شده است.، این مجموعه در سال ۸ از شبکه دوم سیما به نمایش درآمد و از سوی برخی فرزندان شهریار مورد انتقاد قرار گرفت.

محمدحسین بهجت تبریزی که در سه دوره‌ی تاریخی قاجار، پهلوی و جمهوری اسلامی زیست، به فارسی و ترکی آذربایجانی شعر می‌سرود و اشعاری که از وی در هر دو زبان به یادگار ماند توانست جای خود را در ذهن مردم ایران‌زمین باز کند. از این شاعر بیش از هزار بیت شعر به زبان فارسی و حدود سه هزار بیت به زبان ترکی آذری به جای مانده است.. برخی از اشعار شهریار را می‌توان در زمره‌ی شاهکارهای ادبیات گنجاند، از جمله مجموعه‌ی «


پارچه سرامیکی که به آن پارچه صنعتی نیز گفته می شود از الیاف سرامیکی تهیه می شود که با توجه به برخورداری از است.حکام و مقاومت عالی برای است.فاده در سخت ترین شرایط از نظر فیزیکی، حرارتی و حتی الکتریکی تولید شده است.. به این ترتیب این امکان فراهم می شود که مصرف کنندگان بتوانند از ویژگی ها و مزایای منحصر به فرد آن در عرصه صنعت و رفع بسیاری از مشکلات، بهترین راهکار را ارائه دهند. بنابراین به قاطعیت می توان این پارچه را یکی از بهترین و مقاوم ترین پارچه های نسوز دانست که دارای کاربردهای فراوانی در زمینه های مختلف صنعتی می باشد. از همین رو این مطلب را به بررسی مشخصات و ویژگی های پارچه سرامیکی اختصاص داده ایم.

صنعت نساجی صنعتی است. که امروزه به شدت در جریان است.. عوامل محیطی، اقتصادی و فنی صنعت را به سمت مدل های جدید سوق می دهد. هم از نظر تولید محصولات و هم از طریق فروش محصولات. مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به طور فزاینده ای از چالش های پیش روی صنعت آگاه هستند و فشار برای تغییر از جانب هر دو طرف در حال افزایش است..

این نوع از پارچه های سرامیکی با کمک چند لایه سیم از جنس های مختلف، بهینه شده هستند. است.فاده از این لایه های سیمی علاوه بر آنکه موجب افزایش است.حکام مکانیکی آنها می شود، مقاومت حرارتی آن را نیز بیشتر می کند. سیم های به کار رفته در ساختار پارچه سرامیکی سیم دار اغلب از نوع سیم است.نلس است.یل، سیم فیبرشیشه ای و سیم فولادی ضدزنگ می باشند.



( فروش ) های دیگر در شهریار