طناب و تور ماهیگیری در شهریار ( فروش )

Fishing rope and net-1
Fishing rope and net-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



هنر نیز جایگاه پررنگی در زندگی شهریار داشت. او علاوه بر شاعری، در موسیقی و خطاطی نیز ماهر بود و یکی از نوازنده‌های بنام سه‌تار در تبریز به شمار می‌آمد، طوری که گفته می‌شود آن‌قدر خوب سه‌تار می‌نواخت که اشک است.ادش ابوالحسن صبا را نیز جاری می‌کرد. 

شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی (Seyyed Mohammad Hossein Behjat Tabrizi)، یازدهم دی‌ماه سال در روستای خشگناب در حوالی تبریز چشم به جهان گشود. پدرش حاج میرآقا خشگنابی یکی از وکلای تبریز بود و مادرش خانم ننه نام داشت. او در خانواده‌ای پرجمعیت بزرگ شد و هفت خواهر و پنج برادر داشت.

شهریار دوران کودکی خود را درمیان روستائیان پاکدل آذربایجانی گذراند. اما هنگامی که به تبریز آمد مفتون این شهر جذاب و تاریخ ساز و ادیب پرور شد. دوران تحصیلات اولیه خود را در مدارس متحده ، فیوضات و متوسطه تبریز گذراند و با قرائت و کتابت السنه ترکی ، فارسی و عربی آشنا شد.


دستگاه تنظیم گرما علاوه بر پیش گرم کردن و تنظیم حرارت پس از آن ، به طور عمده برای خشک کردن پارچه های مختلف بافتنی ، و گاهی اوقات برای پخت چاپ رنگی و سفید شدن پلی است.ر است.فاده می شود. با این حال ، پخت و پز به طور کلی با تنظیم گرما ترکیب می شود.

بسته به تراکم ماهی ها در آب، بعد از چند دقیقه به آرامی تور را به کمک طناب به سمت خود بکشید . دقت کنید که این مرحله را با سرعت متوسط و زاویه مستقیم و روبه پایین به تور انجام دهید؛ تا تور از یک سمت بیش از اندازه کشیده نشود. و همچنین ماهی های درون تور به درون آب بازنگردند.

اگر این کشش و جمع آوری با کشتی های بزرگ و در عمق های زیادِ آب های اقیانوسی انجام شود ، تور کرال نام دارد که صیدی تمام صنعتی است. و البته مخالفان زیادی دارد؛ چراکه آبزیان زیادی که هدفِ صید نیز نیستند در این روش به طور گسترده ای اسیر می شوند همچنین میزان صید بسیار بالاست و به جمعیت ماهی های آن منطقه آسیب می زند.



( فروش ) های دیگر در شهریار