طناب در دماوند ( فروش )

rope-1
rope-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در جبهه جنوبی کوه دماوند آبشاری یخ‌زده وجود دارد که در جهان منحصربه‌فرد است.. بلندی آن متر و قطر آن متر است. و یخ آن هیچ‌گاه ذوب نمی‌شود. در فصل تابستان، هر روز بر اثر تابش آفتاب در حدود ظهر و یک ساعت بعدازظهر، دمای هوا به بالای صفر می‌رسد و به‌دنبال آن آب بسیار کمی جاری می‌شود و در حدود بعدازظهر، دمای هوا به زیر صفر می‌رسد و یخ ذوب‌شده دوباره منجمد می‌شود؛ به این ترتیب آبشاری یخی پدید می‌آید که همواره یخ‌زده است.. در بالای این آبشار گودالی وجود دارد که در تمام طول سال پوشیده از برف است.. آبشار یخی کوه دماوند با قرار داشتن در ارتفاع ۵ متری، از نظر ارتفاع از سطح دریا مرتفع ترین آبشار در خاورمیانه است..

آشوریان کوه دماوند را کان سنگ لاجورد می‌انگاشتند. در زمان تاخت و تاز آشوری‌ها به فلات ایران این کوه بخشی از حدود مادها شمرده می‌شد و در متن‌های آشوری هم بدان اشاره‌ شده‌ است.. دیاکونوف، سنت گذاردن پیکر مردگان در کوه‌ها را آیین مغانی می‌انگارد که در دامنه دماوند می‌زیستند و آیین خود را به دیگر جاهای ایران پراکندند. در دامنه دماوند تعداد زیادی گور پیش از تاریخ وجود دارد. در سده هشتم میلادی در پای کوه دماوند دژی بوده است. که موبدی زرتشتی به نام مس‌مغان و پیروانش در آن می‌زیستند و این دژ به فرمان المهدی خلیفه عباسی ویران‌ شده و مس‌مغان نیز کشته شد. در دوران سلطنت پهلوی و در دوره‌های مختلفی از تاریخ ایران از نقش کوه دماوند و خورشید در حال تابش از پشت آن به‌عنوان نماد ایران زمین بهره می‌بردند.

گیاهان دشت لار و بلندی‌های دربرگیرنده آن گوناگونی چشمگیری دارد. شماری از این گیاهان خوراکی و دارویی است. که در اردیبهشت ماه دوستداران سبزی چین را فرا می‌خواند. گون و خرگوشک و آویشن (اوشم) و شنگ، لواش، سیرک (تلم)، پیازک، قارچ وحشی، کاسنی، گلپر (الرگ)، شیرین بیان، باریجه، چای کوهی، بارهنگ و والک نمونه‌هایی از گیاهان دشت لار و بلندی‌های آن است.. زنبق وحشی بنفش و ارغوانی و مرغک و گل زرد، و شقایق دشت لار را در بهار رنگارنگ کرده زیبایی آن دو چندان می‌شود.


خرید طناب دریایی به وسیله صنایع مختلف که در مناطق دریایی و سواحل مشغول به فعالیت هستند صورت می پذیرد.مشتریان این نوع طناب بیشتر شهرهایی مانند ساری،بندرانزلی،بوشهر و هرمزگان در شمال و جنوب کشور هستند. تولید طناب دریایی و طناب کشتی تولید انواع طناب و طناب های دریایی و کشتی …

طناب پلی پروپیلن:این نوع از طناب های صنعتی از الیاف پلاستیکی و ابریشم های مصنوعی تولید می شوند.این نوع طناب صنعتی در بافت های ،،۸ و رشته ای تولید شده و قطری میانگین بین تا میلیمتر دارند.گاهی مواقع در تولید این طناب ها از سیم بکسل برای است.حکام بیشتر آن در وسط طناب است.فاده می شود.نوعی از این طناب ها در شهر شیراز تولید می شود که در آن از ابریشم است.فاده می شود که این کار باعث مقاومت این نوع از طناب صنعتی در برابر شوری آب دریا می شود.

در بسیاری از موارد افرادی که هیچ آموزشی ندیده و اطلاعی پیرامون دسترسی با طناب در صنعت ندارند و تنها تجربه پایین آمدن با طناب (فرود) را از بابت آموزشهای که در ورزشهای هیجانی مانند سنگنوردی و یا غارنوردی گذرانده اند دارا میباشند برای کارفرمایان ناآشنا دچار ابهام و مشکل میگردند.



( فروش ) های دیگر در دماوند