طناب در شمال تهران ( فروش )

rope-1
rope-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از جمله محله های گران قیمت تهران که بیشتر کاربری مسکونی دارد و در آن کمتر بخش های اداری و یا تجاری را مشاهده می کنیم. این محله که از شرق به تجریش منتهی می شود که بیشتر به دلیل وجود کاخ سعد آباد و تله کابین توچال در آن شناخته می شود. از معایب این محله قرار گرفتن بر روی گسل شمال تهران و رانش زمین در کنار توچال می باشد.

شمال تهران به واسطه قرارگیری در دامنه جنوبی رشته کوه های البرز ، دارای آب و هوای معتدل کوهستانی است. . همین موضوع باعث شده تا روستاهای قدیمی شمال تهران که امروزه بخشی از بافت شهری پایتخت محسوب میشوند ، همه روزه پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر تهران و ایران باشند . از جمله اماکن گردشگری شمال تهران میتوان به روستاهای خوش آب و هوای دربند و درکه اشاره کرد که با درخت های قدیمی و رودخانه های فصلی خود از دلبرترین اماکن تفریحی تهران محسوب میشوند . در این سمت و در محله ولنجک هم بام تهران و پیست اسکی توچال خودنمایی میکنند . در کل شمال تهران یکی از بهترین بخض های تهران برای گذراندن تعطیلات آخر هفته است. .

از جمله مهم ترین و محبوب ترین مراکز خرید محله های شمال تهران موجود در منطقه می توان به مرکز خرید پلاتین، مرکز خرید میلاد نور، مرکز خرید لیدوما، مرکز خرید ایران زمین، مرز خرید گلستان، مرکز خرید آرن، مجتمع اداری تجاری رویال، مجتمع تجاری گلدیس، مرکز خرید نصر، مرکز خرید پرواز، مرکر خرید مهستان، بازار سنتی ستارخان، پاساژ افق، پاساژ تهرانی، مرکز خرید تیراژه، مرکز خرید شهاب، پاساژ پردیسان، مرکز خرید پردیس، مجتمع تجاری یادگار، اشاره کرد. حتما از این مراکز خرید دیدن کنید و ساعاتی را در بهترین و محبوب ترین پاساژ های موجود در محله های شمال تهران سپری کنید.


طناب‌های با کشسانی پایین عموما طناب‌های است.اتیک نامیده می‌شوند. این طناب ‌ها برای ایمنی افراد در کار در ارتفاع، عملیات نجات، غار نوردی، دره نوردی و سایر فعالیت‌های مشابه است.فاده می‌شوند. مهم‌ترین ویژگی این طناب‌ها، کشسانی حداقلی و است.حکام حداکثر است.. طناب است.اتیک از پلی است.ر ساخته شده و برای انجام کارهای سنگین، کار در ارتفاع و عملیات نجات، بکسل کردن و غیره به کار می رود. میزان لغزش آن اندک است.، از طرف دیگر مقاومت در برابر فرسودگی آن بسیار بالاست که باعث می شود این طناب حتی برای مهار صعود هم مناسب باشد.

طناب پلی پروپیلن:این نوع از طناب های صنعتی از الیاف پلاستیکی و ابریشم های مصنوعی تولید می شوند.این نوع طناب صنعتی در بافت های ،،۸ و رشته ای تولید شده و قطری میانگین بین تا میلیمتر دارند.گاهی مواقع در تولید این طناب ها از سیم بکسل برای است.حکام بیشتر آن در وسط طناب است.فاده می شود.نوعی از این طناب ها در شهر شیراز تولید می شود که در آن از ابریشم است.فاده می شود که این کار باعث مقاومت این نوع از طناب صنعتی در برابر شوری آب دریا می شود.

ایمن صنعت ایران به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی فروش لباس کار و تجهیزات ترافیکی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به اصول کلیدی، ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های دیگر، به یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات ترافیکی و تولید و فروش لباس کار تبدیل شود. به محض ورود به ایمن صنعت ایران با یک سایت پر از محصول رو به رو می‌شوید! هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد.



( فروش ) های دیگر در شمال تهران